KudoZ home » English to Romanian » Chemistry; Chem Sci/Eng

middle-range

Romanian translation: domeniu mediu (de temperatura)


08:29 Jul 22, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: middle-range
middle-range thermometer, indicating temperatures between 41C and 50C.
pur
Romanian translation:domeniu mediu (de temperatura)
Explanation:
cf. Institutului National de Metrologie, "range" = "domeniu":
- etalonarea prin comparare în **domeniul** cuprins între -196 ºC şi 700 ºC;
- (...)precum şi a capabilităţii de etalonalare a termometrelor cu rezistenţă din platină la punctele fixe de definiţie ale SIT-90 şi la temperaturile intermediare din **domeniul respectiv de temperatură.**

http://www.inm.ro/ro/?page=labs&lab=lab04

sau

Pirometru conform HACCP

**Domeniu de temperatura: -35 ... 275C**


http://www.micronix.ro/oferte.htm


--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 42 mins (2005-07-22 13:12:31 GMT)
--------------------------------------------------

primul link nu este bun si nu stiu de ce apare textul de 2 ori :-/
Selected response from:

Laura Fevrier
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1scală medie
*TRANSCRIPT
3domeniu mediu (de temperatura)
Laura Fevrier


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
scală medie


Explanation:
termometru de scală medie

*TRANSCRIPT
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sinziana Paltineanu
3 hrs
  -> Multumesc

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
domeniu mediu (de temperatura)


Explanation:
cf. Institutului National de Metrologie, "range" = "domeniu":
- etalonarea prin comparare în **domeniul** cuprins între -196 ºC şi 700 ºC;
- (...)precum şi a capabilităţii de etalonalare a termometrelor cu rezistenţă din platină la punctele fixe de definiţie ale SIT-90 şi la temperaturile intermediare din **domeniul respectiv de temperatură.**

http://www.inm.ro/ro/?page=labs&lab=lab04

sau

Pirometru conform HACCP

**Domeniu de temperatura: -35 ... 275C**


http://www.micronix.ro/oferte.htm


--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 42 mins (2005-07-22 13:12:31 GMT)
--------------------------------------------------

primul link nu este bun si nu stiu de ce apare textul de 2 ori :-/

Laura Fevrier
Luxembourg
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4