KudoZ home » English to Romanian » Chemistry; Chem Sci/Eng

rubber cement

Romanian translation: adeziv pe bază de cauciuc


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rubber cement
Romanian translation:adeziv pe bază de cauciuc
Entered by: Maria Diaconu

15:58 Jun 30, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng / adezivi
English term or phrase: rubber cement
Rubber cement is a common household glue. Breathing in large amounts of rubber cement fumes or swallowing any amount can be extremely dangerous, especially for a small child.
Informaţii la http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/ency/article/002820.htm

Mulţumesc anticipat.
Maria Diaconu
Romania
adeziv pe bază de cauciuc
Explanation:
multe ref. pe google

sau la general

adeziv pe bază de polimeri

(şi cauciucul este un polimer)

--------------------------------------------------
Note added at 2 ore (2007-06-30 18:38:37 GMT)
--------------------------------------------------

Sincer, am cerut părerea unui adevărat expert în domeniu şi iată ce mi-a răspuns:

"in traducerea ta polimeri e in plus
clei de cauciuc e primitiv
nu stiu care e contextul, mai poate fi vorba de un compozit
cauciuc (in forma lichida sau solutie) plus ciment"
Selected response from:

Antonia Toth
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3adeziv pe bază de cauciuc
Antonia Toth
3solutie/ clei de cauciuc
LucianaJ


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
solutie/ clei de cauciuc


Explanation:
Gasit direct in:
http://www.dictionarultau.ro/index.php

LucianaJ
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
adeziv pe bază de cauciuc


Explanation:
multe ref. pe google

sau la general

adeziv pe bază de polimeri

(şi cauciucul este un polimer)

--------------------------------------------------
Note added at 2 ore (2007-06-30 18:38:37 GMT)
--------------------------------------------------

Sincer, am cerut părerea unui adevărat expert în domeniu şi iată ce mi-a răspuns:

"in traducerea ta polimeri e in plus
clei de cauciuc e primitiv
nu stiu care e contextul, mai poate fi vorba de un compozit
cauciuc (in forma lichida sau solutie) plus ciment"

Antonia Toth
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 233
Grading comment
Mulţumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristian Nicolaescu
1 hr
  -> Mulţumesc mult!

agree  lucca
13 hrs
  -> Mulţumesc mult!

agree  RODICA CIOBANU
23 hrs