KudoZ home » English to Romanian » Cinema, Film, TV, Drama

Hall of Fame

Romanian translation: galeria celebrităţilor


14:40 Mar 26, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: Hall of Fame
- Look at all this stuff, mom.
- It looks like the Hall of Fame.

Ce înseamnă. ştiu. Cum să-l traduc, să şi sune bine, nu. Mulţumesc de ajutor !
Irina Stanescu
Romanian translation:galeria celebrităţilor
Explanation:
dacă merge în context

--------------------------------------------------
Note added at 8 minute (2007-03-26 14:48:26 GMT)
--------------------------------------------------

bine că nu e "hall of shame" :-D
Selected response from:

Maria Diaconu
Romania
Grading comment
Mulţumesc tuturor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4galeria celebrităţilor
Maria Diaconu
4muzeul celebritatilormicawber_7
3v.
Valentin Cirdei


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hall of fame
v.


Explanation:
"Galeria (oamenilor de seamă)" în română, oricât de comuniste ar fi reminiscenţele :)

Dacă e vorba de nişte obiecte ieşite din comun... "muzeul... ?" Poţi să ne spui şi de ce se minunează personajele tale ?

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2007-03-26 14:46:38 GMT)
--------------------------------------------------

Galeria celebrităţilor/vedetelor. Acum văd că "galeria oamenilor de seamă" e într-un oraş anume. No wonder.

Valentin Cirdei
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: E vorba despre un tip care a murit şi se organizează un dineu în cinstea lui. Şi toţi pereţii sunt decoraţi cu poze din diferite perioade ale vieţii lui. Asta e tot ce ştiu din explicaţiile scriptului: (“Hall of Fame” – a tribute to the best sports players in history).

Asker: Mulţumesc, Valentin. "Galeria vedetelor" merge foarte bine.


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
hall of fame
galeria celebrităţilor


Explanation:
dacă merge în context

--------------------------------------------------
Note added at 8 minute (2007-03-26 14:48:26 GMT)
--------------------------------------------------

bine că nu e "hall of shame" :-D

Maria Diaconu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Mulţumesc tuturor.
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc, Maria ! O să pun "galeria vedetelor", că e şi mai scurt.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentin Cirdei: Scuze, am adăugat nota înainte să apară răspunsul tău.
1 min
  -> chestie de secunde :) mulţumesc

agree  Nona Stanciu Dell'Acqua
4 mins
  -> Mulţumesc

agree  Bogdan Burghelea
19 mins
  -> Mulţumesc

agree  Ioana Bostan
1 hr
  -> Mulţumesc

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hall of fame
muzeul celebritatilor


Explanation:
Asa il traduce dictionarultau.ro. A se vedea si exemplul de utilizare il context.

Example sentence(s):
  • Romania va avea in curand un muzeu al sportului dupa modelul american "Hall of fame". Asa au hotarat membrii Consiliului de Onoare al Sportului Romanesc...

    Reference: http://www.roportal.ro/stiri/stirea-264209.htm
micawber_7
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc mult.