KudoZ home » English to Romanian » Cinema, Film, TV, Drama

lousy joker

Romanian translation: cunoscut pentru poantele lui proaste


21:50 Nov 11, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: lousy joker
Am nevoie de ceva sugestii "colorate" sau cel puţin ceva care să se potrivească cu registrul termenilor în engleză.

Am găsit poznaş, şugubăţ..dar nu prea merg aici.

Mulţumesc!
Anca Buzatu
Austria
Romanian translation:cunoscut pentru poantele lui proaste
Explanation:
Ca variantă: "cunoscut pentru bancurile lui proaste/ slabe/ răsuflate".
Dar depinde de context - dacă e un tip care spune poante răsuflate sau unul care face farse idioate.
Selected response from:

Pavel13
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4cunoscut pentru poantele lui proastePavel13
5 +1un mare păcălici
Cristiana Coblis
5afurisitul/al naibii farsor/farsorul naibii, etc
Nina Iordache
3 +2glumeţ de doi bani
Lucian Ursu
4habar n-avea să zică bancuri /glume
Florin Ular
4smecher, smecherasVeronica Manole
4farseur neinspirat / era cunoscut pentru glumele lui neinspirateVeronica Manole


Discussion entries: 4





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
glumeţ de doi bani


Explanation:
Sau cu glume de doi bani dacă nu se foloseşte direct "glumeţ".

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2007-11-11 21:55:42 GMT)
--------------------------------------------------

Hmm, dacă e prea "colorat" poate merge deplorabil, jalnic.

Lucian Ursu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: glumeţ da..însă " de doi bani" nu merge aici.

Asker: Nu, sensul ar trebui să fie pozitiv. Tocmai îi face o fentă celuilat într-o peşteră...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
13 mins
  -> Mulţumesc, Lucian!

agree  MMFORREST
10 hrs
  -> Mulţumesc, MMFORREST!

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
smecher, smecheras


Explanation:
Daca trebuie mai colorat, de cartier, ar merge si "papagal" :-)

Veronica Manole
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
farseur neinspirat / era cunoscut pentru glumele lui neinspirate


Explanation:
Mai devreme m-am dus pe ceva extrem de "colorat" :-)

Mai putem sa spunem glume "nesarate", dar asa parca e mai negativ.
"Neinspirate" mi se pare neutru.
Sper sa te ajute.

Veronica Manole
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Cristiana Coblis: cred că corect e farsor :)
39 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
un mare păcălici


Explanation:
PĂCĂLÍCI, păcălici, s.m. Persoană care are obiceiul să păcălească, să facă farse.
HTH

Cristiana Coblis
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 72

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Butas: îmi place, e şi scurt:)
13 hrs
  -> Mulţumesc.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
cunoscut pentru poantele lui proaste


Explanation:
Ca variantă: "cunoscut pentru bancurile lui proaste/ slabe/ răsuflate".
Dar depinde de context - dacă e un tip care spune poante răsuflate sau unul care face farse idioate.

Pavel13
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MMFORREST
7 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Veronica Manole
8 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  xxxmistahara: pentru bancurile lui proaste
10 hrs
  -> Multumesc. Da, cred că merge.

agree  MKeks
3 days20 hrs
  -> Mulţumesc.

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
afurisitul/al naibii farsor/farsorul naibii, etc


Explanation:
Asta in cazul in care vorbeste victima farsei domnului in chestiune

Nina Iordache
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

1 day10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
habar n-avea să zică bancuri /glume


Explanation:
Lousy joker înseamnă clar cineva care are doar poante răsuflate sau nu ştie să spune glume, bancuri.

„Acquire the qualities that differentiate the top comedian from the lousy joker...”

http://cgi.ebay.com/Having-a-Sense-of-Humor-NLP-Subliminal-C...

Florin Ular
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 19