KudoZ home » English to Romanian » Cinema, Film, TV, Drama

swing around the turn into the back stretch

Romanian translation: intră în ultima linie dreaptă


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:swing around the turn into the back stretch / backstretch
Romanian translation:intră în ultima linie dreaptă
Entered by: Bianca Fogarasi

15:24 Jan 9, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama / curse de cai
English term or phrase: swing around the turn into the back stretch
Blue Boy leading easily by one length.
Captain Gilbert second by a length.
Little Champ is shuffling back into the pack.

[discuţie între personaje şi din nou comentatorul]

**Swing around the turn into the back stretch.**
Captain Gilbert creeping up on Blue Boy for the lead.
They’re well out in front and now little Champ is moving up on the leaders.

Mulţumesc de ajutor. Nu-mi dau seama ce fac acolo caii, pe unde o întorc sau ce ocolesc... deoarece camera e pe public.
Bianca Fogarasi
intră în linie dreaptă
Explanation:
Poate "în a doua linie dreaptă"? Vezi "backstretch" în GDT.

The straight on the side of a racetrack opposite the homestretch and the finish line.
The straightaway on the side of the track opposite the finish line or post.

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2008-01-09 15:42:23 GMT)
--------------------------------------------------

Prima linie dreaptă, pardon, că a doua (ultima) e cea cu finişul.
Selected response from:

Valentin Alupoaie
Romania
Grading comment
mulţumesc mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2intră în linie dreaptă
Valentin Alupoaie
3 +1(caii) isi schimba directia si intra in linie dreapta
Irina Schwab


Discussion entries: 2





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
intră în linie dreaptă


Explanation:
Poate "în a doua linie dreaptă"? Vezi "backstretch" în GDT.

The straight on the side of a racetrack opposite the homestretch and the finish line.
The straightaway on the side of the track opposite the finish line or post.

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2008-01-09 15:42:23 GMT)
--------------------------------------------------

Prima linie dreaptă, pardon, că a doua (ultima) e cea cu finişul.

Valentin Alupoaie
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
mulţumesc mult!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: Cred că acesta e cuvântul: finiş (dar n-am dovezi)
7 mins
  -> Păi nu e finiş, "stretch" e "linie dreaptă". Problema ar fi cu diferenţierea celor două.

agree  Irina Schwab
31 mins
  -> Mulţumesc.

28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
(caii) isi schimba directia si intra in linie dreapta


Explanation:
to swing around = to turn suddenly to face the opposite way
turn = evident, a bend or corner in road
stretch = an area or extent of land or... etc
(caii) schimba directia la cotitura si intra pe portiunea in linie dreapta a pistei... asta ar fi intelesul, poate putem simplifica!

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2008-01-09 15:53:18 GMT)
--------------------------------------------------

am avut fereastra deschisa, de fapt am raspuns la fel ca Valentin. scuze, mi-a luat cam mult sa ma gnadesc. Scuze, Valentin

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2008-01-09 15:55:26 GMT)
--------------------------------------------------

Draga Bianca, nu cred ca poate fi un ”punct” sau linie de sosire, ”stretch” este cu siguranta o bucata de pista, in linie drepata. Gandeste-te la... stretch of land

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2008-01-09 16:10:29 GMT)
--------------------------------------------------

War Emblem pulled ahead on the back stretch and came around the final turn with Proud (articol la BBC)
exista si o carte cu numele asta!http://www.highstakes.co.uk/shop/product.php/12023/0/
Definitie:Backstretch = The straightaway opposite of the start/finish line. On an oval, it usually connects Turn Two with Turn Three. Va sa zica este pista in linie dreapta opus ”granstand”ului


Irina Schwab
United Kingdom
Native speaker of: Romanian
Notes to answerer
Asker: Da, ai dreptate, m-am exprimat eu greşit, nu vroiam să zic "punct" ca în... punct :) Nici acum, de altfel, nu ştiu cum să zic ce vroiam să zic :p Oricum, răspunsurile voastre m-au lămurit, Mulţumesc mult!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
22 hrs
  -> multumesc