ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Romanian » Cinema, Film, TV, Drama

Internal Memorandum

Romanian translation: nota interna

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Internal Memorandum
Romanian translation:nota interna
Entered by: RODICA CIOBANU

18:50 Apr 4, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama / Scrisoare de apreciere
English term or phrase: Internal Memorandum
scrisoare de apreciere din partea companiei pentru contributia membrilor echipajelor la succesul unei companii aeriene. Incepe cu sigla companiei aeriene, care este urmata de formularea Internal Memorandum, urmeaza data si apoi Titlul scrisorii" Scrisoare de apreciere" si apoi continutul .
RODICA CIOBANU
Romania
nota interna
Explanation:
asa zisul "memo"
http://www.proz.com/kudoz/2375948

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-04-04 18:56:54 GMT)
--------------------------------------------------

sau

comunicare interna
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
multumiri, Anca
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3nota internaAnca Nitu
4circulară internă
Lina Samoila


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
internal memorandum
nota interna


Explanation:
asa zisul "memo"
http://www.proz.com/kudoz/2375948

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-04-04 18:56:54 GMT)
--------------------------------------------------

sau

comunicare interna

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 36
Grading comment
multumiri, Anca

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
29 mins

agree  DonaMC
1 hr

agree  Tradeuro Language Services
2 days16 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
internal memorandum
circulară internă


Explanation:
de obicei un document de uz intern se numește circulară.

Lina Samoila
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4