KudoZ home » English to Romanian » Cinema, Film, TV, Drama

Our goal is to develop the selected script this year.

Romanian translation: dorim sa producem un film ( inca) anul acesta dupa scenariul selectat


20:49 Jul 13, 2008
English to Romanian translations [Non-PRO]
Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: Our goal is to develop the selected script this year.
For a professional inquiry.
Topanga
Romanian translation:dorim sa producem un film ( inca) anul acesta dupa scenariul selectat
Explanation:
Domaine(s) : - industrie


anglais
français

develop a product, to
mettre au point un produit
GDT

deveop a product = a produce sau a pune la punct un produs.

ce e mai sus se intelege ca : producatorii doresc sa produca un film cu scenariul pe care il selecteaza in anul curent

Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2dorim sa producem un film ( inca) anul acesta dupa scenariul selectatAnca Nitu
5Obiectivul nostru este ca anul acesta sa dezvoltam scenariul selectatAndrea Virgin
5 -1Scopul nostru este sa developam scrisul ales anul acesta
Could-you


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
our goal is to develop the selected script this year.
Scopul nostru este sa developam scrisul ales anul acesta


Explanation:
;-)

Could-you
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  bobe: "selected script" = scenariul ales (in this context) and "to develop" = să producem/ să derulăm
2 hrs

agree  liviu roth: de acord cu Persida; script=scenariu
4 hrs

disagree  Anca Nitu: developam cand developam un film
5 hrs

disagree  wordbridge: de acord cu Persida si Anca
22 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
our goal is to develop the selected script this year.
dorim sa producem un film ( inca) anul acesta dupa scenariul selectat


Explanation:
Domaine(s) : - industrie


anglais
français

develop a product, to
mettre au point un produit
GDT

deveop a product = a produce sau a pune la punct un produs.

ce e mai sus se intelege ca : producatorii doresc sa produca un film cu scenariul pe care il selecteaza in anul curent



Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
7 hrs

agree  wordbridge
17 hrs

23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
our goal is to develop the selected script this year.
Obiectivul nostru este ca anul acesta sa dezvoltam scenariul selectat


Explanation:
...

Andrea Virgin
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (3): Lucica Abil, bobe, Cristina Butas