KudoZ home » English to Romanian » Computers: Software

The Automatically dial during a background Send/Receive checkbox determines whet

Romanian translation: Conectarea automata pre-selectata printr-un Send/Receive checkbox, determina daca Outlook conecteaza


14:03 May 15, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: The Automatically dial during a background Send/Receive checkbox determines whet
Este o fraza despre utilizarea aplicatiilor Outlook. Nu inteleg ce legatura are "Automatically dial" cu "background Send/Receive checkbox".
Sorana_M.
Romania
Romanian translation:Conectarea automata pre-selectata printr-un Send/Receive checkbox, determina daca Outlook conecteaza
Explanation:
Serenity, ai perfecta dreptate: Fraza este scrisa "ciudat".
Se refera la "Automatic dial" care in mode normal apare in background, fara nici un checkbox.
Pentru ca se vrea neaparat un "Send/Receive checkbox" care pops-up in the "scheduled" moment si care intreaba "Do you want to dial?" "Yes" or "No", asta implica un semi-automatic dial, nu automatic.

1. Traducerea ar fii: Conectarea automata pre-selectata printr-un Send/Receive checkbox, determina daca Outlook conecteaza automat cand este timpul pentru Send/Receive.

2. Ce_vrea_sa_spuna (pe englezeste, ar fii): The background Automatic dial (set-up by using a Send/Receive checkbox) determines whether Outlook automatically connects when a scheduled send/receive is due.

Sper sa ajute,
Mike S - mms747
Selected response from:

xxxmms747
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5caseta de selectare Se formeaza automat numarul in timpul unei trimiteri/primiri de fundal
Andrei Sommer
5Conectarea automata pre-selectata printr-un Send/Receive checkbox, determina daca Outlook conecteazaxxxmms747
4explNINA (Irina) SMOLEANU


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
the automatically dial during a background send/receive checkbox determines whet
expl


Explanation:
este Automatically dial checkbox dintr-un background Send/Receive

NINA (Irina) SMOLEANU
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
the automatically dial during a background send/receive checkbox determines whet
Conectarea automata pre-selectata printr-un Send/Receive checkbox, determina daca Outlook conecteaza


Explanation:
Serenity, ai perfecta dreptate: Fraza este scrisa "ciudat".
Se refera la "Automatic dial" care in mode normal apare in background, fara nici un checkbox.
Pentru ca se vrea neaparat un "Send/Receive checkbox" care pops-up in the "scheduled" moment si care intreaba "Do you want to dial?" "Yes" or "No", asta implica un semi-automatic dial, nu automatic.

1. Traducerea ar fii: Conectarea automata pre-selectata printr-un Send/Receive checkbox, determina daca Outlook conecteaza automat cand este timpul pentru Send/Receive.

2. Ce_vrea_sa_spuna (pe englezeste, ar fii): The background Automatic dial (set-up by using a Send/Receive checkbox) determines whether Outlook automatically connects when a scheduled send/receive is due.

Sper sa ajute,
Mike S - mms747

xxxmms747
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dan chirita
13 hrs

disagree  Elvira Stoianov: este un singur checkbos, cred, asa cum spun ceilalti (din cauza ca Automatic este scris cu litera mare)
78 days

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
the automatically dial during a background send/receive checkbox determines whet
caseta de selectare Se formeaza automat numarul in timpul unei trimiteri/primiri de fundal


Explanation:
trebuie vazuta terminologia - numele exact al casetei de selectare sau partile componente ale numelui (send/recieve, dial). Daca e vorba de microsoft, presimt ca lucrurile astea exista si trebuie respectate (chiar daca nu ne plac)

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 42 mins (2005-05-15 20:45:55 GMT)
--------------------------------------------------

Fraza completa ar fi \"Caseta de selectare Se formeaza automat numarul in timpul unei trimiteri/primiri de fundal determina daca Outlook se conecteaza automat cand trebuie sa aiba loc o trimitere/primire programata\". Numele casetei de selectare se poate pune intre ghilimele sau in caractere aldine sau cursive.

Andrei Sommer
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12