KudoZ home » English to Romanian » Computers: Software

The Enable mail logging (troubleshooting) option is a troubleshooting technique

Romanian translation: Optiunea Activeaza logare mail (detectare a problemelor) este o tehnica de detectare a problemelor tehnice


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:The Enable mail logging (troubleshooting) option is a troubleshooting technique
Romanian translation:Optiunea Activeaza logare mail (detectare a problemelor) este o tehnica de detectare a problemelor tehnice
Entered by: cameliaim

14:07 May 15, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: The Enable mail logging (troubleshooting) option is a troubleshooting technique
The Enable mail logging (troubleshooting) option is a troubleshooting technique that creates a log entry for every attempt to connect to a mail server and send or receive messages.
Sorana_M.
Romania
Optiunea (vezi mai departe)
Explanation:
Optiunea Activeaza logare mail (detectare a problemelor) este o tehnica de detectare a problemelor tehnice care creaza un registru de logare corespunzator fiecarei incercari de conectare la un server de mail si de trimitere sau primire de mesaje.
Selected response from:

cameliaim
Spain
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Optiunea (vezi mai departe)cameliaim
5Optiunea Activeaza Inregistrarea Activitatii mail (depanare) este o tehnica de depanarexxxmms747
4Optiunea Activare inregistrare activitate corespondenta (depanare) este o tehnica de depanare...
Andrei Sommer


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
the enable mail logging (troubleshooting) option is a troubleshooting technique
Optiunea (vezi mai departe)


Explanation:
Optiunea Activeaza logare mail (detectare a problemelor) este o tehnica de detectare a problemelor tehnice care creaza un registru de logare corespunzator fiecarei incercari de conectare la un server de mail si de trimitere sau primire de mesaje.

cameliaim
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea: cu menţiunea că "logging" mai are sensul şi de "a tine evidenta", asa incît eu aş traduce prima parte cu "opţiunea supraveghere/înregistrare mail..."
1 hr
  -> Multumesc, Bogdan.

agree  dan chirita: cu mentiunea ca in loc de mail as spune posta electronica
15 hrs
  -> Multumesc, Dan.

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
the enable mail logging (troubleshooting) option is a troubleshooting technique
Optiunea Activeaza Inregistrarea Activitatii mail (depanare) este o tehnica de depanare


Explanation:
Traducere directa: Optiunea Activeaza Inregistrarea Activitatii mail (depanare) este o tehnica de depanare. Acel (troubleshooting/ depanare) poate fii omis - apare de doua ori.

xxxmms747
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
the enable mail logging (troubleshooting) option is a troubleshooting technique
Optiunea Activare inregistrare activitate corespondenta (depanare) este o tehnica de depanare...


Explanation:
...care creeaza o intrare de jurnal pentru fiecare incercare de conectare la un server de corepondenta si de trimitere sau de primire a mesajelor.

Andrei Sommer
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12