KudoZ home » English to Romanian » Computers: Software

This menu command is a toggle

Romanian translation: comutare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:toggle
Romanian translation:comutare
Entered by: Iulia Manescu

14:09 May 15, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: This menu command is a toggle
Care este sensul exact al lui "toggle" pentru software?
Sorana_M.
Romania
comutare
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2005-05-15 14:25:52 GMT)
--------------------------------------------------

Linux KDE Romania - Tutorial interfata grafica XML KDE
... pe care doresc sa-l prezint este folosirea itemilor ce pot **comuta** (toggle items).
... Vom vedea cum se vor schimba functiile de comutare mai tirziu. ...
www.ro.kde.org/articole/xmlgui4.html - 18k - În Cache - Pagini similare

#DicĹŁionar realizat de TraducÄ
Selected response from:

Iulia Manescu
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4comutare
Iulia Manescu
5toggle (in software) este un menu-comutator cu doua optiuni.xxxmms747


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
toggle
comutare


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2005-05-15 14:25:52 GMT)
--------------------------------------------------

Linux KDE Romania - Tutorial interfata grafica XML KDE
... pe care doresc sa-l prezint este folosirea itemilor ce pot **comuta** (toggle items).
... Vom vedea cum se vor schimba functiile de comutare mai tirziu. ...
www.ro.kde.org/articole/xmlgui4.html - 18k - În Cache - Pagini similare

#DicĹŁionar realizat de TraducÄ

Iulia Manescu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  NINA (Irina) SMOLEANU: "aceasta este o comanda de comutare"
6 mins
  -> multumesc.

agree  Maria Diaconu
31 mins
  -> multumesc.

agree  Julia Bogdan Rollo
3 hrs
  -> multumesc.

agree  Bogdan Burghelea
5 hrs
  -> multumesc.

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
this menu command is a toggle
toggle (in software) este un menu-comutator cu doua optiuni.


Explanation:
Iulia Manescu a explicat excelent. Mai pe scurt, un toggle (in software) este un menu-comutator cu doua optiuni, dupa cum in hardware este un comutator cu doua pozitii.


xxxmms747
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4