KudoZ home » English to Romanian » Computers: Software

enhanced software design

Romanian translation: proiectare de software avansat/imbunatatit


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:enhanced software design
Romanian translation:proiectare de software avansat/imbunatatit
Entered by: Carmen Balan

08:23 Feb 18, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / software design
English term or phrase: enhanced software design
Mi-aţi putea spune vă rog cum se traduce în română? Mulţumesc.
alip76
Romania
proiectare de software avansat/imbunatatit
Explanation:
eu cred ca asta ar fi traducerea, fiind vorba de software design - adica proiectare de software
Selected response from:

Carmen Balan
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1software avansat pentru proiectare
sanda_vladescu
4 +2proiectare de software avansat/imbunatatit
Carmen Balan
4software cu un design avansat
Janos Fazakas


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
software avansat pentru proiectare


Explanation:
in lipsa de context...

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2009-02-18 08:49:18 GMT)
--------------------------------------------------

Software inseamna program de calculator, eu nu stiu sa insemne altceva.
Desfacere adica vanzare?
Ideea e ca se foloseste un astfel de soft pentru proiectare, ar putea sa foloseasca si pentru vanzare (de exemplu WinQSB) pentru probleme de cercetari operationale (drum minim, incarcarea optimala a transportoarelor etc)
Sper sa te ajute

sanda_vladescu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker:

Asker: Este vorba despre o fabrică de maşini şi cineva a propus schimbări nu în materie de improved software design ci în desfacerea maşinilor. Mulţumesc.

Asker: Scuze, "enhanced"

Asker: Ajută, mulţumesc.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Addriana
2 mins

neutral  k33pwalkin: nu este vorba despre "design sofware", ci despre "software design"
1 day7 mins
  -> corect, greseala mea, imi cer scuze, n-am fost atenta

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
software cu un design avansat


Explanation:
Sau software cu arhitectură avansată (CU arhitectură, NU de arhitectură)

Janos Fazakas
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc.


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
proiectare de software avansat/imbunatatit


Explanation:
eu cred ca asta ar fi traducerea, fiind vorba de software design - adica proiectare de software

Carmen Balan
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Camelia Manea: si eu as spune ca e vorba de un soft imbunatatit, desi nu exista context.
44 mins

agree  Tradeuro Language Services
4 days