KudoZ home » English to Romanian » Computers: Systems, Networks

Language Translate Management

Romanian translation: gestiunea conversiei limbajului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Language Translate Management
Romanian translation:gestiunea conversiei limbajului
Entered by: Patricia Sabau

11:00 Sep 14, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Computers: Systems, Networks
English term or phrase: Language Translate Management
o comanda asupra unui program, calculator.

=cap d coloana intr-un tabel

any ideas?
multumesc
Patricia Sabau
gestiunea conversiei limbajului
Explanation:
poate "language TRANSLATION management"
cred ca se refera la un limbaj nu la o limba dat fiind incadrarea
banuiesc ca e un sistem-interfata de conversie a limbajului
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
multumesc mult. Se pare ca aceasta varianta se potriveste cel mai bine :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1gestiunea conversiei limbajuluiAnca Nitu
2 +2gestionare/gestiune traducere limbă(i)lucca
1 +2gestionarea traducerii
dragostea


Discussion entries: 1





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
language translate management
gestionare/gestiune traducere limbă(i)


Explanation:
Language cred că s-ar putea omite, dacă nu există undeva altă comandă Language Translate. Cred că în loc de management s-ar fi putut folosi Setări, Proprietăţi etc. Depinde însă de context.

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  clauswe
5 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Iosif JUHASZ
8 hrs
  -> Mulţumesc

33 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +2
language translate management
gestionarea traducerii


Explanation:
Mi se pare inutil a mentiona ce anume este tradus. Oare nu este vorba de un "limbaj pentru a gestiona traducerea"?
Nu avem destul context.

dragostea
Romania
Native speaker of: Romanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marinela Sandoval: Da, doar gestiunea traducerii
8 hrs

agree  Renata Rusu
19 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
language translate management
gestiunea conversiei limbajului


Explanation:
poate "language TRANSLATION management"
cred ca se refera la un limbaj nu la o limba dat fiind incadrarea
banuiesc ca e un sistem-interfata de conversie a limbajului

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
multumesc mult. Se pare ca aceasta varianta se potriveste cel mai bine :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: Posibil! Acum mă gândesc la opţiunile (sau, poate, utilizarea) comenzii "Language Translate" (dintr-un ipotetic meniu Language). Contextul sumar naşte monştri ;-)
1 hr
  -> ASA E!