KudoZ home » English to Romanian » Computers (general)

word processor style files

Romanian translation: fişiere prelucrate cu procesoare de text


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:word processor style files
Romanian translation:fişiere prelucrate cu procesoare de text
Entered by: Cristiana Coblis

10:20 Nov 1, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Computers (general)
English term or phrase: word processor style files
We can work directly with any desktop-publishing files and xml management formats and we can deal with various file formats and word processor style files.
mara_cojocaru
Romania
fişiere prelucrate cu procesoare de text
Explanation:
o propunere

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2007-11-01 10:56:57 GMT)
--------------------------------------------------

sau... fişiere specifice procesoarelor de text
Selected response from:

Simona Hagiu
Romania
Grading comment
Mulţumesc mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +7fişiere prelucrate cu procesoare de text
Simona Hagiu
3 +1fişiere cu stiluri grafice ale programelor de editare
anamaria bulgariu


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
fişiere cu stiluri grafice ale programelor de editare


Explanation:
fişiere cu stiluri (grafice) ale programelor de editare de documente

anamaria bulgariu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Matei
3 mins

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
fişiere prelucrate cu procesoare de text


Explanation:
o propunere

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2007-11-01 10:56:57 GMT)
--------------------------------------------------

sau... fişiere specifice procesoarelor de text

Simona Hagiu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Mulţumesc mult!
Notes to answerer
Asker: multumesc, si eu cred ca este cea mai buna varianta


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Péter Tófalvi
3 mins
  -> Multumesc, Peter

agree  Vasile BOLOGA
19 mins
  -> Multumesc

agree  lucca: Mi se pare varianta mai clară şi mai relevantă în practică. Înţeleg la ce se referă şi celălalt răspuns, dar procesoarele de text nu introduc singure elemente grafice proprii (eventual, utilizatorul impune un anumit stil grafic).
37 mins
  -> Multumesc, Lucian

agree  Cristiana Coblis
1 hr
  -> Multumesc

agree  Florin Tebeica
1 hr
  -> Multumesc

agree  Iosif JUHASZ
8 hrs
  -> Multumesc

agree  RODICA CIOBANU
1 day1 hr
  -> Multumesc, Rodica