KudoZ home » English to Romanian » Computers (general)

wanding

Romanian translation: scanand codul de bare


12:27 Mar 9, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: wanding
The system proposed must enable the operator to charge material by wanding or keying in the user identification number.
Vasile BOLOGA
Romanian translation:scanand codul de bare
Explanation:
3. trans. To scan the bar code on (an article) using a wand.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-03-09 12:34:07 GMT)
--------------------------------------------------

\"Codul de bare care marchează produsele comerciale pe care le cumpărăm şi ACUM din magazine conţin specificat în mod expres numărul 666, al diavolului, implinind Apocalipsa 13:17-18: \"nimeni sa nu poata cumpara sau vinde, numai cel ce are semnul: numele Fiarei sau numarul numelui Fiarei. Aici e intelepciunea! Cine are pricepere sa socoteasca numarul Fiarei; ca e numar de om. Si numarul ei este 666.\"

http://www.astroinfo.ro/art30.php

A propos, administratorul meu are 666 si in nr. fix, si in cel mobil. Should I worry?

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-03-09 12:34:34 GMT)
--------------------------------------------------

sau
\"a citi codul de bare\"
Selected response from:

Dan Marasescu
Romania
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2scanand codul de bare
Dan Marasescu
4autocompletarexxxvaradinum tr


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
scanand codul de bare


Explanation:
3. trans. To scan the bar code on (an article) using a wand.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-03-09 12:34:07 GMT)
--------------------------------------------------

\"Codul de bare care marchează produsele comerciale pe care le cumpărăm şi ACUM din magazine conţin specificat în mod expres numărul 666, al diavolului, implinind Apocalipsa 13:17-18: \"nimeni sa nu poata cumpara sau vinde, numai cel ce are semnul: numele Fiarei sau numarul numelui Fiarei. Aici e intelepciunea! Cine are pricepere sa socoteasca numarul Fiarei; ca e numar de om. Si numarul ei este 666.\"

http://www.astroinfo.ro/art30.php

A propos, administratorul meu are 666 si in nr. fix, si in cel mobil. Should I worry?

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-03-09 12:34:34 GMT)
--------------------------------------------------

sau
\"a citi codul de bare\"

Dan Marasescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dan Ilioiu
21 hrs

agree  Iulia Manescu
35 days

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
autocompletare


Explanation:
in limbaj PC "wanding" se refera la optiunea cand sistemul de operare memoreaza numele de utilizator sau parolele si le completeaza automat in momentul in care utilizatorul vrea sa intre in contul sau pentru a doua oara

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2004-03-09 12:39:34 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.opera.com/support/search/index.dml?name=wand&maxh...



xxxvaradinum tr