KudoZ home » English to Romanian » Construction / Civil Engineering

pull-out failure

Romanian translation: rupere prin smulgere


20:38 Aug 29, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Construction materials
English term or phrase: pull-out failure
Despre incercarea unui element de beton armat.

In germana, pentru acelasi lucru: Herausziehen
elfstone
Romanian translation:rupere prin smulgere
Explanation:
http://www.actrus.ro/biblioteca/cursuri/tehnica_mil/iacobesc...
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5rupere prin smulgereCristian Nicolaescu
5 -1rezistenţa la smulgere/scoatere
Bogdan Burghelea
3deformare la intindere
cornelia mincu


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
rezistenţa la smulgere/scoatere


Explanation:
Herauziehen, ca şi "pull out", de altfel, înseamnă scoatere cu forţa, smulgere

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Cristian Nicolaescu: rezistenţa la smulgere = pull-out strength/resistance
4 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
rupere prin smulgere


Explanation:
http://www.actrus.ro/biblioteca/cursuri/tehnica_mil/iacobesc...

Cristian Nicolaescu
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 127

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
deformare la intindere


Explanation:
daca e vorba de o incercare a unui element de beton armat, in cazul armaturii, se face incercare la intindere (pull-out test = Zugversuch = incercare la intindere).

cornelia mincu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12