KudoZ home » English to Romanian » Construction / Civil Engineering

spatterdash

Romanian translation: amorsă pentru tencuială


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:spatterdash
Romanian translation:amorsă pentru tencuială
Entered by: Cristian Nicolaescu

08:23 Mar 30, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: spatterdash
context: High polymer modified spatterdash
Multumesc pentru ajutor!
lorenap
amorsă pentru tencuială
Explanation:
Domaine(s) : - bâtiment
procédé de construction


français


gobetage n. m.
Équivalent(s) English spatterdash



Définition :
Protection d'enduit à la truelle afin de former une sous-couche avant l'exécution de l'enduit définitif.
Projection, au balai ou à la truelle, sur une paroi, de plâtre gâché clair ou de mortier, généralement comme préparation à l'exécution d'un enduit.

enduit = tencuială
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
Mii de multumiri! Sigur despre asta este vorba! Spor la lucru in continuare!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3amorsă pentru tencuialăCristian Nicolaescu
3jambieră
Diana Wright


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jambieră


Explanation:
Este vorba (bănuiesc) de o componentă a unui echipament de protecţie!? Dacă da, atunci e jambieră.

Diana Wright
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 7
Notes to answerer
Asker: Nu, din pacate este descrierea unui produs. Iata intregul context: High polymer modified spatterdash for difficult to-bond-to substitutes


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
amorsă pentru tencuială


Explanation:
Domaine(s) : - bâtiment
procédé de construction


français


gobetage n. m.
Équivalent(s) English spatterdash



Définition :
Protection d'enduit à la truelle afin de former une sous-couche avant l'exécution de l'enduit définitif.
Projection, au balai ou à la truelle, sur une paroi, de plâtre gâché clair ou de mortier, généralement comme préparation à l'exécution d'un enduit.

enduit = tencuială


Cristian Nicolaescu
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 127
Grading comment
Mii de multumiri! Sigur despre asta este vorba! Spor la lucru in continuare!