KudoZ home » English to Romanian » Construction / Civil Engineering

mellow yellow stone

Romanian translation: piatră (de culoare) galben pal


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mellow yellow stone
Romanian translation:piatră (de culoare) galben pal
Entered by: Irina-Maria Foray

08:42 Sep 24, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Construction / Civil Engineering / piatra, material de constructie
English term or phrase: mellow yellow stone
Buildings made of "mellow yellow stone"

Multumesc tuturor
Irina-Maria Foray
Romania
piatră (de culoare) galben pal
Explanation:
Daca bine stiu, acesta este termenul cel mai des intalnit in cazul pietrelor naturale pentru nuanta de culoare.

Vezi de ex. catalogul de materiale pe www.titanmar.ro (Ruschita Roz Pal, spre deosebire de Roz Intens).
Selected response from:

Annamaria Amik
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2piatră (de culoare) galben pal
Annamaria Amik
4 +2piatră (de culoare) galben pastel/blândlucca


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
piatră (de culoare) galben pastel/blând


Explanation:


lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 57

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MMFORREST
3 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Iosif JUHASZ
1 day21 mins
  -> Mulţumesc!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
piatră (de culoare) galben pal


Explanation:
Daca bine stiu, acesta este termenul cel mai des intalnit in cazul pietrelor naturale pentru nuanta de culoare.

Vezi de ex. catalogul de materiale pe www.titanmar.ro (Ruschita Roz Pal, spre deosebire de Roz Intens).

Annamaria Amik
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Renata Rusu
15 hrs

agree  RODICA CIOBANU
20 hrs