KudoZ home » English to Romanian » Construction / Civil Engineering

back-panel

Romanian translation: panou de susţinere/suport


10:47 Oct 26, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / back-panel
English term or phrase: back-panel
Modular back-panel with extension adapter. Tot constructii...Multumesc!
Sabina Manta
Romania
Romanian translation:panou de susţinere/suport
Explanation:
--

--------------------------------------------------
Note added at 9 perc (2007-10-26 10:56:39 GMT)
--------------------------------------------------

sau de sprijin
Selected response from:

Péter Tófalvi
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2perete posterior (modular)
Florin Ular
4panou de susţinere/suport
Péter Tófalvi


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
panou de susţinere/suport


Explanation:
--

--------------------------------------------------
Note added at 9 perc (2007-10-26 10:56:39 GMT)
--------------------------------------------------

sau de sprijin

Péter Tófalvi
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 80

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anca Nitu: contextul nu sugereaza ca sprijina ceva ci numai ca se afla in spate, e modular si are posibilitate de adaptare a unei extensii / cf regulilor Kudoz, askerul trebuie sa redea ce poate din context la cerere :)
6 hrs
  -> Da. E nevoie de mai mult context, pt. acum nu avem asa ceva, deci nu avem ce sa ne sugereze orice.

20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
perete posterior (modular)


Explanation:
-

Florin Ular
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 72

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
4 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Anca Nitu: panou posterior, modular , poate fi perete sau un panou izolant , askerul nu a binevoit sa ne lumineze
16 hrs
  -> Mulţumesc!