KudoZ home » English to Romanian » Construction / Civil Engineering

cut-off room

Romanian translation: spatiu tampon. See: http://www.cchr.ro/prc/decge/dec177norme.html


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cut-off room
Romanian translation:spatiu tampon. See: http://www.cchr.ro/prc/decge/dec177norme.html
Entered by: Adriana Crihan

16:03 Jan 9, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: cut-off room
If an inside storage room has an exterior wall, it is classified as a "cut-off room" for which there are two additional requirements: (a) Exterior walls are required to provide ready accessibility for fire fighting; and (b) if Class IA or Class IB liquids are dispensed, the exterior wall or roof is required to provide explosion venting.
Adriana Crihan
Romania
spatiu tampon
Explanation:
Camera respectiva trebuie sa fie "izolata" sau "separata" de celelalte incaperi din punct de vedere al protectiei impotriva incendiilor
(incendiile sau exploziile care pot avea loc in acest spatiu nu vor afecta si restul cladirii)

Sper sa va ajute aceasta sugestie.
Cu bine
Selected response from:

tagore
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2sasAndrei Szanto
4diafragma de etansare
Alexandru Molla
3spatiu tampon
tagore


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
diafragma de etansare


Explanation:
Dictionarul Tehnic: "diafragmă de etanşare (baraj de pământ);
pinten de etanşare (la radier); zid de vatră (în
fundaţia barajului); pinten aval al radierului
disipatorului de energie"

Alexandru Molla
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc de sugestie, Alex, dar în cazul meu e vorba chiar de o cameră/un spaţiu cu rol special în criteriile de proiectare.


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
spatiu tampon


Explanation:
Camera respectiva trebuie sa fie "izolata" sau "separata" de celelalte incaperi din punct de vedere al protectiei impotriva incendiilor
(incendiile sau exploziile care pot avea loc in acest spatiu nu vor afecta si restul cladirii)

Sper sa va ajute aceasta sugestie.
Cu bine

tagore
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 100
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc. Iniţial mă gândisem la cameră/spaţiu de rupere


4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
sas


Explanation:
SAS/SASURI: Încăpere sau compartiment dintr-un sistem tehnic sau dintr-o instalaţie, care poate comunica alternativ cu alte încăperi sau cu exteriorul. (DEX)

Andrei Szanto
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: perfect
26 mins
  -> Multumesc. :)

agree  bia_free
10 hrs