KudoZ home » English to Romanian » Construction / Civil Engineering

joint-fitter

Romanian translation: fierar betonist/montator prefabricate


07:34 Feb 14, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: joint-fitter
Out of 25 joint-fitters on this construction site, none is black. Black joint- fitters have been shut out of the union.

Nu ştiu sigur dacă există consacrat un termen pentru această meserie, poate voi l-aţi întâlnit. Mulţumesc pentru ajutor!
Bogdan Honciuc
Romania
Romanian translation:fierar betonist/montator prefabricate
Explanation:
Execută armătura şi umplutura de beton dintre rosturile elementelor de beton. Şi nu numai :)
Selected response from:

Adriana Crihan
Romania
Grading comment
Cred că e montator prefabricate, într-adevăr. Mulţumesc pentru sugestie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4fierar betonist/montator prefabricate
Adriana Crihan
3 +1montor-ajustor
tagore
3Tehnician instalator pentru construcţii
ayast
1montator de rosturi
Valentin Cirdei


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
montator de rosturi


Explanation:
Sincer, mi se pare nonce. Dacă ei l-au inventat, cred că poţi să inventezi şi tu.

Valentin Cirdei
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 59

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
montor-ajustor


Explanation:
As incerca mai degraba ceva de genul acesta.
Este doar o parere

tagore
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 100

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: ajustor numai , nu am auzit in viata mea de "joint" fitter, dar fitter exista ca meserie i-as zice ajustor- constructor
10 hrs
  -> Daca am sti ce anume fac acei muncitori,cred ca am gasi imediat raspunsul corect.Va multumesc oricum pentru bunavointa

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Tehnician instalator pentru construcţii


Explanation:
-

ayast
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Russian

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fierar betonist/montator prefabricate


Explanation:
Execută armătura şi umplutura de beton dintre rosturile elementelor de beton. Şi nu numai :)


    Reference: http://www.rubinian.com/cor_5_ocupatia.php?subsect=71&diviz=...
Adriana Crihan
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Cred că e montator prefabricate, într-adevăr. Mulţumesc pentru sugestie.