KudoZ home » English to Romanian » Construction / Civil Engineering

row-house (apartment)

Romanian translation: locuinte/case atasate


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:row-house (apartment)
Romanian translation:locuinte/case atasate
Entered by: Mihaela Ghiuzeli

12:03 Jul 8, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: row-house (apartment)
Locuinţă de şir de case?
Péter Tófalvi
Hungary
locuinte/case atasate
Explanation:
http://www.answers.com/topic/row-house?cat=biz-fin

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2008-07-08 12:15:22 GMT)
--------------------------------------------------

One of a series of houses, often of similar or identical design, situated side by side and joined by common walls.
Nu sunt case vagon( camere una din alta)

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2008-07-08 12:36:32 GMT)
--------------------------------------------------

Uite si pozele. Sunt ca in multe zone din New York.
http://images.google.com/images?um=1&hl=en&q= site:pbase.com...
Selected response from:

Mihaela Ghiuzeli
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4locuinte/case atasate
Mihaela Ghiuzeli
4 +2casă înşiruită
Andrei Albu
5casa ( apartament ) tipAnca Nitu
4locuinţe în cascade
Sigina


Discussion entries: 2





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
locuinţe în cascade


Language variant: locuinţe terasate

Explanation:
Ar ajuta să spui şi cum arată, dacă ai vreo fotografie http://www.tc.ro/arhiva/308-25.02.2005/?cat=cultural


    Reference: http://www.ziuadecj.ro/action/article?ID=3870
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Terraced_house
Sigina
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
locuinte/case atasate


Explanation:
http://www.answers.com/topic/row-house?cat=biz-fin

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2008-07-08 12:15:22 GMT)
--------------------------------------------------

One of a series of houses, often of similar or identical design, situated side by side and joined by common walls.
Nu sunt case vagon( camere una din alta)

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2008-07-08 12:36:32 GMT)
--------------------------------------------------

Uite si pozele. Sunt ca in multe zone din New York.
http://images.google.com/images?um=1&hl=en&q= site:pbase.com...

Mihaela Ghiuzeli
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  liviu roth
15 mins
  -> Multumesc Liviu !

agree  Cristina Costin
27 mins
  -> Multumesc kostink !

agree  wordbridge
5 hrs
  -> Multumesc Victor.

agree  Ede Lungu
7 hrs
  -> Multumesc Ede !

59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
casă înşiruită


Explanation:
Ansamblul residential “REVERIA” este alcatuit din 24 locuinte unifamiliale construite in sistem de case insiruite. Acest tip european de locuinte este proiectat special pentru a satisface dorinta de spatiu personal si pentru a oferi in acelasi timp posibilitatea unei placute socializari cu membrii comunitatii.
http://www.apartamenteiasi.ro/proiecte_rezidentiale.php

Model 004AA (Casa insiruita cu 2 nivele si garaj inglobat)
Acest model prezinta o casa insiruita cu 2 nivele, cu 2 dormitoare, living, bucatarie complet mobilata si echipata, terasa, garaj si spatii verzi amenajate
Casa insiruita este avantajoasa din punct de vedere economic datorita dimensiunilor reduse ale lotului si a dublei cuplari laterale.
http://www.casarom.com/ro/Arad/Projects.shtml

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ioana Isai: Acesta e termenul consacrat.
1 hr
  -> Mulţumesc

agree  Antonia Toth
6 hrs
  -> Mulţumesc

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
casa ( apartament ) tip


Explanation:
Row house: A multistory urban house built in a style that is consistent with, even replicating, that of adjoining houses; often built by the same architect and developer.

http://www.boston.com/realestate/articles/2005/10/09/row_hou...

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 135