KudoZ home » English to Romanian » Construction / Civil Engineering

waterstops

Romanian translation: profile hidroizolante


09:00 Feb 19, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: waterstops
ALL PROJECTING WATERSTOPS SHALL BE SUPPORTED AND PROTECTEDFROM DAMAGE DURING CONSTRUCTION.
alecsuta
Romanian translation:profile hidroizolante
Explanation:
Sunt de acord că e vorba de hidroizolaţie, dar cred că trebuie un cuvânt/expresie care să însemne tocmai acele sisteme de hidroizolaţie, nu activitatea în sine.
Selected response from:

Cristina Monica Loşonţi
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4profile hidroizolante
Cristina Monica Loşonţi
4 +3hidroizolaţie
Elvira Tatucu
4 +3pană/tolă de etanşare
Vera Costea


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
pană/tolă de etanşare


Explanation:
http://dictionare.4rev.net/?SearchBox=waterstop&Dictionary_b...

Vera Costea
Canada
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  adinag: http://www.dictionar-online.ro/englez_roman.php?id=waterstop...
1 min
  -> Mulţumesc :)

agree  RODICA CIOBANU
39 mins
  -> Mulţumesc :)

agree  cristina48
5 days

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
hidroizolaţie


Explanation:
Pentru ca "waterstop" poate fi şi sub forma de mortar ca in imaginea de pe linkul
http://images.google.ro/imgres?imgurl=http://www.constructio...

sau mai pe scurt (în josul paginii)
http://images.google.ro/images?hl=ro&q=Waterstop&btnG=Căutar...

propun termenul de hidroizolaţie care poate fi din diverse materiale, nu numai PVC.





    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Waterstop
    Reference: http://www.hydro.mb.ca/corporate/facilities/build_gen_statio...
Elvira Tatucu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  George Blum: Mi-aţi luat-o înainte... :-)
1 min
  -> Mulţumesc !

agree  Vera Costea: da, aşa este :)
32 mins
  -> Mulţumesc, Veronica !

agree  cristina48
5 days
  -> Multumesc Cristina !

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
profile hidroizolante


Explanation:
Sunt de acord că e vorba de hidroizolaţie, dar cred că trebuie un cuvânt/expresie care să însemne tocmai acele sisteme de hidroizolaţie, nu activitatea în sine.


    Reference: http://www.besaplast.ro/
Cristina Monica Loşonţi
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adde
43 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Iosif JUHASZ
5 hrs
  -> Mersi, Iosif. :)

agree  Anca Nitu: http://www.misiuneacasa.ro/forum/viewtopic.php?t=6083&start=... apare sub denumirea de profil hidroizolant Waterstop
9 hrs
  -> Mulţumesc, Anca.

agree  Tradeuro Language Services
3 days21 hrs