KudoZ home » English to Romanian » Construction / Civil Engineering

slope concrete

Romanian translation: bloc de beton cu o fata inclinata ( sub un unghi mai mic de 90 grade)


14:21 Mar 4, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: slope concrete
aici este vorba despre structura termo- si hidro-izolatiei.
este un element din cadrul enumeratiei: slope concrete; equalizing layer of cement mortar; vapour barrier - 1 layer cardboard etc.
Mihaela Roman
Romania
Romanian translation:bloc de beton cu o fata inclinata ( sub un unghi mai mic de 90 grade)
Explanation:
nu blocul e inclinat ci una din fetele lui
vezi imaginea din link
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5bloc de beton inclinat
Dan Marasescu
4bloc de beton cu o fata inclinata ( sub un unghi mai mic de 90 grade)Anca Nitu


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
bloc de beton inclinat


Explanation:
Se folosesc de ex. pe marginea soselelor. Dar nu numai.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2004-03-04 14:32:49 GMT)
--------------------------------------------------

Ar mai putea fi inclinatia pentru scurgere.

Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 55

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
2 mins

agree  Mihaela Sinca
26 mins

agree  Cristina Moldovan do Amaral
1 hr

agree  ZAMOLXIS
17 hrs

agree  Elvira Daraban
17 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bloc de beton cu o fata inclinata ( sub un unghi mai mic de 90 grade)


Explanation:
nu blocul e inclinat ci una din fetele lui
vezi imaginea din link


    Reference: http://www.wsdot.wa.gov/eesc/design/designstandards/english/...
    Reference: http://www.wsdot.wa.gov/EESC/Design/designstandards/HTM/C14e...
Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 135