KudoZ home » English to Romanian » Construction / Civil Engineering

(snow layer) gz

Romanian translation: presiunea etalon a stratului de zapada


10:52 Mar 9, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: (snow layer) gz
According to STAS 10101/21-92, from the point of charge under snow, Calarasi is included in the D zone, with the reference weight of the snow layer gz = 180 daN/sqm.
Mihaela Roman
Romania
Romanian translation:presiunea etalon a stratului de zapada
Explanation:
g inseamna acceleratia gravitationala,
iar z este inaltimea stratului de zapada.
Din inmultirea celor doua cu densitatea ro rezulta presiunea stratului.
Referinte la:
http://www.homepage.montana.edu/~uessc/esci450/ShearStrength...
Textul face referire la un STAS, ceea ce inseamna ca este vorba despre o presiune etalon sau de referinta pt zona respectiva.
Selected response from:

Adriana Sandru
Romania
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1snow layer gz
Vasile BOLOGA
5presiunea etalon a stratului de zapada
Adriana Sandru


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
snow layer gz


Explanation:
presiunea stratului de zapada, daM/mp

--------------------------------------------------
Note added at 2004-03-09 11:15:04 (GMT)
--------------------------------------------------

scuze, daN/mp

Vasile BOLOGA
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxCSsys: Correct
11 mins

19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
presiunea etalon a stratului de zapada


Explanation:
g inseamna acceleratia gravitationala,
iar z este inaltimea stratului de zapada.
Din inmultirea celor doua cu densitatea ro rezulta presiunea stratului.
Referinte la:
http://www.homepage.montana.edu/~uessc/esci450/ShearStrength...
Textul face referire la un STAS, ceea ce inseamna ca este vorba despre o presiune etalon sau de referinta pt zona respectiva.

Adriana Sandru
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
multumesc