KudoZ home » English to Romanian » Construction / Civil Engineering

vertical penetrations

Romanian translation: zone neproductive in planul de constructie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:vertical penetrations
Romanian translation:zone neproductive in planul de constructie
Entered by: Anca Nitu

10:08 Jul 4, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: vertical penetrations
... voids in the floor referred to as a vertical penetrations.
Maricica W.
zone neproductive in planul de constructie
Explanation:
sau

daca tii neaparat la " goluri"

goluri verticale in planul de constructie


Major Vertical Penetration
Major openings in the floor to accommodate vertical building elements such as stairs, elevators, HVAC shafts, atriums and the like. See BOMA Standard.

nu am gasit vreun echivalent romanesc
sunt bazele coloanelor de sustinere, casa scarilor, casa liftului si alte elemente de constructie care contribuie la functionalitatea cladirii si in cazul cand se inchiriaza un spatiu la metru se scad ca fiind zone neproductive
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc mult.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3zone neproductive in planul de constructieAnca Nitu
3deschideri verticale
Dan Marasescu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
deschideri verticale


Explanation:
+


    Reference: http://www.tbs-sct.gc.ca/rpm-gbi/lexicon-lexique/term-terme....
Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 55

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zone neproductive in planul de constructie


Explanation:
sau

daca tii neaparat la " goluri"

goluri verticale in planul de constructie


Major Vertical Penetration
Major openings in the floor to accommodate vertical building elements such as stairs, elevators, HVAC shafts, atriums and the like. See BOMA Standard.

nu am gasit vreun echivalent romanesc
sunt bazele coloanelor de sustinere, casa scarilor, casa liftului si alte elemente de constructie care contribuie la functionalitatea cladirii si in cazul cand se inchiriaza un spatiu la metru se scad ca fiind zone neproductive


    Reference: http://www.buildingareameasurement.com/glossary.htm
Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 135
Grading comment
Multumesc mult.