KudoZ home » English to Romanian » Cooking / Culinary

monkfish

Romanian translation: peste-unditar


19:01 Aug 31, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Cooking / Culinary
English term or phrase: monkfish
Merci
siminagheorghe
Romanian translation:peste-unditar
Explanation:
"Rape" in spaniola...:-)
Selected response from:

C. Roman
Spain
Grading comment
Merci
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Peste pescar
Midland Productions
4peste-unditar
C. Roman


Discussion entries: 1





  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
peste-unditar


Explanation:
"Rape" in spaniola...:-)

C. Roman
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Merci

451 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Peste pescar


Explanation:
Peste unditar este bine. La noi, insa, mai raspandit este termenul de "peste pescar", care poate fi cautat si pe net.

O varietate de apa dulce este mihaltul.

--------------------------------------------------
Note added at 451 days (2007-11-26 15:49:05 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Intr-un index al Ministerului Agriculturii apare si Drac de Mare (lophius spp.). Acolo este vorba despre acelasi lucru.

Midland Productions
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian