KudoZ home » English to Romanian » Cooking / Culinary

spreadable

Romanian translation: tartinabil


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:spreadable
Romanian translation:tartinabil
Entered by: Nina Iordache

20:36 Jan 9, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Cooking / Culinary
English term or phrase: spreadable
Este vorba de margarină, brânză topită etc. care pot fi întinse, unse (uşor) pe feliile de pâine
Péter Tófalvi
Hungary
tartinabil
Explanation:
Asa se spune, vezi linkuri
Selected response from:

Nina Iordache
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +19tartinabil
Nina Iordache
5 +2usor de intins / usor de uns (sau chiar moale)
Irina Adams


Discussion entries: 3





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +19
tartinabil


Explanation:
Asa se spune, vezi linkuri


    Reference: http://www.google.ro/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla...
Nina Iordache
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 19
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: DEX: tartină = felie de pâine unsă cu unt pe care se pune brânză, şuncă, salam etc.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu: da, corect!
1 min
  -> Multumesc si La multi ani, Maria!

agree  Anca Buzatu
2 mins
  -> Multumesc si La multi ani, Anca!

agree  Veronica Manole
3 mins
  -> Multumesc si La multi ani, Veronica!

agree  Áron Török
9 mins
  -> Multumesc si La multi ani, Aron!

agree  Susanna & Christian Popescu GbR
12 mins
  -> Multumesc si La multi ani, Christian!

agree  Anca Nitu: tartinabil
18 mins
  -> Multumesc frumos!

agree  Iosif JUHASZ
41 mins
  -> Multumesc si La multi ani!

agree  Cristiana Coblis
48 mins
  -> Multumesc si La multi ani!

agree  Ovidiu Martin Jurj
1 hr
  -> Multumesc si La multi ani!

agree  Alexandru Molla: La multi ani cu sanatate, si dvs. ;) si toate cele bune!
3 hrs
  -> Multumesc si La multi ani!

agree  Irina Adams: da ai dreptate, si al meu merge dar al tau e cel mai folosit
3 hrs
  -> Multumesc si La multi ani!

agree  Cristian Brinza
5 hrs
  -> Multumesc si La multi ani!

agree  Lia Sabau
7 hrs
  -> Multumesc si La multi ani!

agree  bia_free
10 hrs
  -> Multumesc si La multi ani!

agree  Georgiana Vasilescu
11 hrs
  -> Multumesc si La multi ani!

agree  Mihaela BUFNILA
12 hrs
  -> Multumesc si La multi ani!

agree  Elena Iercoşan
12 hrs
  -> Multumesc si La multi ani!

agree  Cristina Butas
12 hrs
  -> Multumesc si La multi ani!

agree  xxxmistahara
17 hrs
  ->  Multumesc si La multi ani!

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
usor de intins / usor de uns (sau chiar moale)


Explanation:
EW vorba despre aceasta margarina nu este tare, este moale/ usor de intins/uns

Se amesteca cele 2 linguri de faina cu margarina de la temperatura camerei. Rezulta o „ciulama” moale si usor de intins


    Reference: http://www.vulpeabucatar.com/retete/prajituri/placintacumere...
Irina Adams
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  tagore: Cred ca asa ar fi pe intelesul tuturor
14 hrs
  -> multumesc

agree  RODICA CIOBANU
17 hrs