KudoZ home » English to Romanian » Cooking / Culinary

water cooler

Romanian translation: dozator de apă


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:water cooler
Romanian translation:dozator de apă
Entered by: swetalitv

17:39 Jan 13, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Cooking / Culinary
English term or phrase: water cooler
Water cooler a device for cooling and dispensing drinking water. This is a device usually placed in offices. It lookes like this
http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/2227869/2...
How do you call it in Romanian?
swetalitv
dozator de apă
Explanation:
Din câte ştiu eu, în general face şi apă caldă şi rece.

„Am nevoie de un dozator + apa pentru firma.
Am studiat oferta La Fantana si m-ar duce la 20 euro + TVA/luna abonamentul ce contine chiria dozatorului + 4 bidoane de 20l apa.”

http://forum.softpedia.com/lofiversion/index.php/t53205.html

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-01-13 17:47:59 GMT)
--------------------------------------------------

„IARNA SI VARA
CONFORTUL DORIT
CU DOZATOARELE WATERBOY”

http://www.waterboy.ro/index.php




--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-01-13 17:48:53 GMT)
--------------------------------------------------

Dacă este numai pentru răcirea apei, poţi să-i spui „dozator de apă rece”.
Selected response from:

Florin Ular
Romania
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9dozator de apă
Florin Ular
5 +3dozator de apă/ (dozator pentru răcirea/încălzirea apei)Anca Buzatu


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
dozator de apă/ (dozator pentru răcirea/încălzirea apei)


Explanation:
.

Anca Buzatu
Austria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis
23 mins
  -> Mulţumesc

agree  Iosif JUHASZ
1 hr
  -> Mulţumesc

agree  RODICA CIOBANU
1 day4 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
dozator de apă


Explanation:
Din câte ştiu eu, în general face şi apă caldă şi rece.

„Am nevoie de un dozator + apa pentru firma.
Am studiat oferta La Fantana si m-ar duce la 20 euro + TVA/luna abonamentul ce contine chiria dozatorului + 4 bidoane de 20l apa.”

http://forum.softpedia.com/lofiversion/index.php/t53205.html

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-01-13 17:47:59 GMT)
--------------------------------------------------

„IARNA SI VARA
CONFORTUL DORIT
CU DOZATOARELE WATERBOY”

http://www.waterboy.ro/index.php




--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-01-13 17:48:53 GMT)
--------------------------------------------------

Dacă este numai pentru răcirea apei, poţi să-i spui „dozator de apă rece”.

Florin Ular
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Thank you.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis
23 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Mihaela Ghiuzeli
32 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Veronica Manole
37 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Cristina Butas
54 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Iosif JUHASZ
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Bogdan Burghelea
3 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  MMFORREST
14 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Vasile BOLOGA
15 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  RODICA CIOBANU
1 day4 hrs
  -> Mulţumesc!