KudoZ home » English to Romanian » Cooking / Culinary

creamed macaroni

Romanian translation: macaroane in sos cremos


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:creamed macaroni
Romanian translation:macaroane in sos cremos
Entered by: Anca Buzatu

23:05 Jan 15, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Cooking / Culinary
English term or phrase: creamed macaroni
Cum ar fi asta în română?

Mulţumesc!
Anca Buzatu
Austria
macaroane in sos cremos
Explanation:
macaroane in sos-crema facut cu smantana sau unt
Selected response from:

nadiab
Grading comment
Mulţumesc !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5macaroane in sos cremos
nadiab
5 +1macaroni alla panna
Ovidiu Martin Jurj
5macaroane cu sos de smantana/macaroane cu smantana
Nina Iordache
4macaroane/paste in sos albxxxmistahara
4macaroane cu sos cremaAnca Nitu


Discussion entries: 5





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
macaroane cu sos crema


Explanation:

1 / 1


Domaine(s) : - food industry
dishes


anglais
français

creamed chicken
poulet en sauce n. m.
GDT

sosul contine branza topita si-/sau smantana
hai ca-mi faci foame :)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Da si mie mi se face la ce vad aici...:) Mulţumesc pentru promptitudine !


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
macaroane in sos cremos


Explanation:
macaroane in sos-crema facut cu smantana sau unt

nadiab
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumesc !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irina Adams
15 mins

agree  Marinela Sandoval
1 hr

agree  Alisia75
6 hrs

agree  Iosif JUHASZ
6 hrs

agree  bia_free
8 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
macaroni alla panna


Explanation:
Aşa am tot văzut spaghete / spaghetti alla Panna în meniurile din localuri şi în spamul tipărit, adică fluturaşi, broşurele etc. ce tot primesc acasă de la localuri care livrează şi la domiciliu pizza & pasta. Cred că mai toate pastele se pot prepara cu sosul respectiv, deci şi macaroanele. Alla Panna e un sos alb de smântână; panna = smântână în italiană.

Example sentence(s):
  • "ALLA PANNA" SAUCE Melt one-half a pound of butter, add a little flour, salt, pepper, and grated nutmeg. Stir until thick, then add one pint of cream, a little chopped parsley, and heat for five minutes.
  • 2. pui in teflonata unt, smantana si parmezan ras. amesteci pana se topeste, pui spaghetele et voila "spaghetti alla panna".

    Reference: http://www.globusz.com/ebooks/Italian/00000014.htm
    Reference: http://www.fanclub.ro/showthread.php?t=10296&page=6&pp=20
Ovidiu Martin Jurj
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anamaria bulgariu
3 hrs
  -> mulţumesc, Anamaria

41 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
macaroane cu sos de smantana/macaroane cu smantana


Explanation:
Creamed: To prepare or cook in or with a cream sauce.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-01-16 08:14:46 GMT)
--------------------------------------------------

Si: macaroane cu frisca lichida, deoarece smantana este mai acra...


    Reference: http://www.answers.com/creamed?cat=health
Nina Iordache
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 19

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
macaroane/paste in sos alb


Explanation:
Fie ca se face cu lapte, unt, smantana sau altceva, pana la urma este vorba despre un sos alb.

xxxmistahara
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian