KudoZ home » English to Romanian » Cooking / Culinary

coarse soya

Romanian translation: soia granule


03:02 Feb 20, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Cooking / Culinary
English term or phrase: coarse soya
Traduc o rețetă culinară și acesta este unul dintre ingrediente. Soia dura? Gris de soia? I have no idea.


TIA
Cristina Moldovan do Amaral
United States
Romanian translation:soia granule
Explanation:
Soia sub formă de granule mari, mai este şi făină de soia, şniţele de soia (bucăţi).

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-02-20 12:52:58 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.terapeut.ro/commerce/seminte-susan-p-1486.html
Selected response from:

Dasa Suciu
Grading comment
mulțumesc, Dașa!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4soia granuleDasa Suciu
3soia măcinată mare
anamaria bulgariu


Discussion entries: 4





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
soia măcinată mare


Explanation:
Sugestie.

Aş fi spus soia crupe, dar boabele de soia sunt oricum mici şi dicţionarul meu spune "pearled cereals" la crupe.

"Coarse" îmi aduce aminte mereu de "coarse salt", poate de acolo fac legătura.

anamaria bulgariu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
soia granule


Explanation:
Soia sub formă de granule mari, mai este şi făină de soia, şniţele de soia (bucăţi).

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-02-20 12:52:58 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.terapeut.ro/commerce/seminte-susan-p-1486.html

Dasa Suciu
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
mulțumesc, Dașa!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adriana Crihan: Am văzut parcă şi pe etichete - "soia granule/granulată"
3 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Irina Adams
4 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Iosif JUHASZ
19 hrs

agree  RODICA CIOBANU
20 hrs