KudoZ home » English to Romanian » Cooking / Culinary

dehydrated cream

Romanian translation: smantana deshidratata


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dehydrated cream
Romanian translation:smantana deshidratata
Entered by: irina smalley

00:24 Feb 21, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Cooking / Culinary
English term or phrase: dehydrated cream
pe o listă de ingrediente culinare


TIA
Cristina Moldovan do Amaral
United States
smantana deshidratata
Explanation:
cream powder ar fi fost praf de smantana, la fel cum e milk powder, washing powder, dar aici se foloseste dehydrated ,de aceea am pastrat cuvantul deshidratat.
cream este smantana si nu frisca (whipped cream)
Selected response from:

irina smalley
United Kingdom
Grading comment
Mulțumesc! Am ales această soluție pentru că autorul face diferența clară în text între ”whipped cream” și ”cream”. Îi înțeleg și pe cei care au sugerat frișcă, pentru că în State smântână este întotdeauna ”sour cream”. Cred că și eu aș fi fost tentată să dau aceeași soluție.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7praf de frişcă
Florin Ular
4 +1frisca deshidratata
Rose Marie Matei
4smantana deshidratatairina smalley
4smantana prafbobe
4lapte praf
Marinela Sandoval


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
smantana praf


Explanation:
cred ca asta este, apare ca in lista de aditivi alimentari de mai jos ( item E472b sau asa ceva)

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2008-02-21 01:44:05 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.bursaagricola.ro/Info-Aditivi_aprobati_de_comisia...

asta e adresa completa a website-ului, dar nu stiu daca o poti deschide direct.

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2008-02-21 01:50:06 GMT)
--------------------------------------------------

poate fi si smantana deshidratata (pe baza de lapte deshidratat) - vezi aici un alt glosar poliglot EU (inclusiv Romanian) ref la lapte/produse lactate:

http://193.230.201.35/publicatii/Glosar lapte MO.pdf






    Reference: http://www.bursaagricola.ro/Info-Aditivi_aprobati_de_comisia...
bobe
United States
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lapte praf


Explanation:
nu poate fi smantana, incat aceasta nu poate fi "dehydrated" ( si nu este acelasi lucru ca Sour Cream- smantana)
Daca "dehydrated cream" se foloseste in cafea atunci este sigur lapte praf (chiar daca nu l-au numit dehydrated milk)
Depinde de context si la ce este folosit acest ingredient.

Marinela Sandoval
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
praf de frişcă


Explanation:
Praf frisca Dr. Oetker - 48 gr./pac.

http://cumparaturionline.com/product_info.php?products_id=32...

Florin Ular
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgiana Vasilescu
32 mins
  -> Mulţumesc!

agree  anamaria bulgariu
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Veronica Manole
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Irina-Maria Foray
6 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Lia Sabau
7 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Cristina Butas
11 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  wordbridge
11 hrs
  -> Mulţumesc!

neutral  Dasa Suciu: Mai degrabă cream powder. http://www.philpots.co.uk/creampowder36.html
13 hrs
  -> E acelaşi lucru. Şi "powdered eggs" sunt "dehydrated eggs" http://waltonfeed.com/self/eggs.html , tot prin deshidratare se obţin şi alte alimente "praf" (de ex. laptele). http://en.wikipedia.org/wiki/Powdered_milk

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
smantana deshidratata


Explanation:
cream powder ar fi fost praf de smantana, la fel cum e milk powder, washing powder, dar aici se foloseste dehydrated ,de aceea am pastrat cuvantul deshidratat.
cream este smantana si nu frisca (whipped cream)

irina smalley
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulțumesc! Am ales această soluție pentru că autorul face diferența clară în text între ”whipped cream” și ”cream”. Îi înțeleg și pe cei care au sugerat frișcă, pentru că în State smântână este întotdeauna ”sour cream”. Cred că și eu aș fi fost tentată să dau aceeași soluție.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
frisca deshidratata


Explanation:
cream este frisca, sour cream este smantana
http://europa.eu.int/eur-lex/lex/LexUriServ/LexUriServ.do?ur...
http://www.bursaagricola.ro/Info-ORDIN_nr__335_din_14_mai_20...
http://www.anpcnet.ro/ro/wp-content/uploads/manual/legislati...


--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2008-02-21 05:47:30 GMT)
--------------------------------------------------

sau pudra de frisca http://beprepared.com/product.asp?pn=FS D055&name=Sour Cream...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day13 hrs (2008-02-22 13:52:33 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

cu o singura observatie: whipped ( sau uneori whip) cream este frisca batuta ! spre deosebire de 'cream' care este frisca lichida

Rose Marie Matei
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dasa Suciu: ...deshidratată total sau parţial. www.anpcnet.ro/ro/wp-content/uploads/manual/legislatie/ORDI...
14 hrs
  -> Mulţumesc