KudoZ home » English to Romanian » Cosmetics, Beauty

Hair trimmer

Romanian translation: aparat pentru scurtarea şi îndepărtarea părului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Hair trimmer
Romanian translation:aparat pentru scurtarea şi îndepărtarea părului
Entered by: xxxangiM

11:14 Feb 15, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Cosmetics, Beauty
English term or phrase: Hair trimmer
Cosmetics: shaves, hair trimmers, epilators, skin-care appliances,

Multumesc!
xxxangiM
aparat pentru scurtarea şi îndepărtarea părului
Explanation:
Are uneori şi funcţia de a regla lungimea dorită.
Selected response from:

Dasa Suciu
Grading comment
multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +12aparat de tunsIrina-Maria Foray
5 +1aparat pentru scurtarea şi îndepărtarea păruluiDasa Suciu
4trimmerAnca Nitu
3aparat pentru scurtat părul
anamaria bulgariu


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hair trimmer
aparat pentru scurtat părul


Explanation:
În general, este pentru părul scurt din zone în care nu se poate folosi foarfeca nici aparatul de ras. Păr pe faţă, în urechi, etc, dar se pare că este folosit şi pentru scurtarea uniformă a părului capilar.

anamaria bulgariu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
hair trimmer
aparat pentru scurtarea şi îndepărtarea părului


Explanation:
Are uneori şi funcţia de a regla lungimea dorită.


    Reference: http://www.pcfun.ro/index.php?page=christmas&select=ef
    Reference: http://www.pricerunner.co.uk/ba/65/Hair-Trimmer-Clipper-buyi...
Dasa Suciu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Buzatu
2 hrs
  -> Mulţumesc, Anca !

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +12
hair trimmer
aparat de tuns


Explanation:
http://www.dealtime.com/xPP-shavers--hair_trimmer-brand_remi...

http://images.google.ro/images?hl=ro&q="aparat de tuns" &lr=...

Irina-Maria Foray
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mary Stefan
44 mins
  -> Mulţumesc !

agree  bia_free
50 mins
  -> Mulţumesc !

agree  Cristina Moldovan do Amaral
3 hrs
  -> Mulţumesc !

neutral  Dasa Suciu: Există totuşi o diferenţă: aparatele nu se pot folosi unul în locul celuilalt. Cel de tuns e clipper:http://www.cachebeauty.com/wholsale/trimmers.htm
3 hrs

agree  Lia Sabau
3 hrs
  -> Mulţumesc !

agree  Georgiana Vasilescu
3 hrs
  ->  Mulţumesc !

agree  Ovidiu Martin Jurj
5 hrs
  -> Mulţumesc !

agree  Bogdan Honciuc
6 hrs
  ->  Mulţumesc !

agree  wordbridge
8 hrs
  ->  Mulţumesc !

agree  Andrei Ersek
9 hrs
  ->  Mulţumesc !

agree  Marinela Sandoval
13 hrs
  ->  Mulţumesc !

agree  Iosif JUHASZ
1 day17 hrs
  -> Mulţumesc !

agree  RODICA CIOBANU
1 day23 hrs
  -> Mulţumesc !

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hair trimmer
trimmer


Explanation:
nu sunt adepta preluarilor dar in domeniul chinologiei termenul exista de cel putin 20 ani

http://www.clubafaceri.ro/director/stand/13002/36676/TCM Apa...








Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12