KudoZ home » English to Romanian » Cosmetics, Beauty

humectant

Romanian translation: hidratant


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:humectant
Romanian translation:hidratant
Entered by: Georgiana Vasilescu

20:20 Feb 1, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Cosmetics, Beauty
English term or phrase: humectant
This clear, colourless liquid has superb permeation through the
skin and excellent humectant properties; softens and moisturizes the skin
super_krmen
hidratant
Explanation:
...are proprietăţi hidratante
Selected response from:

Georgiana Vasilescu
Romania
Grading comment
e vorba de efectul glicolului de propilen si proprietatile sale asupra pielii
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3hidratantGeorgiana Vasilescu
3 +1de umectare
Sigina


Discussion entries: 3





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
hidratant


Explanation:
...are proprietăţi hidratante

Georgiana Vasilescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
e vorba de efectul glicolului de propilen si proprietatile sale asupra pielii
Notes to answerer
Asker: ingrendient ce sta la baza unei creme hidratante ptr fata


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Sigina : nu cred că e totuna, cred că e vorba de ceva produs de curăţare, iar acela trebuie cumva să "înmoaie" machiajul sau ce o fi pe faţă, să vedem ce ne spune askerul...dacă nu se poate că ai dreptate
4 mins

agree  Ciprian - Vasile Popescu
10 mins
  -> Multumesc.

agree  RODICA CIOBANU
1 hr
  -> Multumesc.

agree  Tradeuro Language Services
11 hrs
  -> Multumesc.

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
de umectare


Explanation:
am văzut ceva pe google dar... nu la cosmetice. mai caut.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2009-02-01 20:34:01 GMT)
--------------------------------------------------

Şerveţele umede demachiante cu efect de curăţire şi hidratare a tenului. Loţiunea de umezire conţine bază de cremă şi este îmbogăţită cu vitamina E - antioxidant natural cu efect de hidratare, provitamina B5- regenerant al ţesuturilor epidermei, extract de aloe vera, glicerină pentru întreţinerea şi umectarea în profunzime a epidermei. Curăţă machiajul şi impurităţile, hidratează şi relaxează tenul. Foarte utile pe etajera obiectelor de toaletă, în trusa de cosmetice sau în poşetă.

http://www.farmaline.ro/index.php?b53b96ed8dd36dc36dec8af51c...


Sigina
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Georgiana Vasilescu: da, da...ai dreptate. Daca e un produs de curatare (demachiant de ex.) nu prea are timp sa hidrateze :) Si dupa cum e descris "clear, colourless liquid" e foarte proabil sa fie o lotiune de curatare.
6 mins

agree  Bogdan Burghelea
10 hrs
  -> Mulţumesc.