KudoZ home » English to Romanian » Cosmetics, Beauty

style icon

Romanian translation: simbol al stilului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:style icon
Romanian translation:simbol al stilului
Entered by: Sasori

14:22 Feb 9, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Cosmetics, Beauty
English term or phrase: style icon
.
oana80
simbol al stilului
Explanation:
in lipsa unui context..
Selected response from:

Sasori
Romania
Grading comment
multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2simbol al stiluluiSasori
4 +2imaginea rafinamentului / eleganţei
Florin Ular
4întruchiparea stilului
Cristina Bolohan
2 +2(persoana) celebra/cunoscuta/consacrata in lumea modei
Mihaela Ghiuzeli
3emblemă a stilului
Denise Idel
3icoană a modeicameliaim


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
simbol al stilului


Explanation:
in lipsa unui context..

Sasori
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Ghiuzeli: Si asa.
4 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Ada Jones
4 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
(persoana) celebra/cunoscuta/consacrata in lumea modei


Explanation:
In lipsa de context, e tot ce-mi sugereaza. Si nu stiu la ce se refera "style"( banuiesc ca moda)

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2009-02-09 14:29:02 GMT)
--------------------------------------------------

In engleza" icon" ar fi sinonim cu "fixture"

Mihaela Ghiuzeli
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxM&T: Da, la asta m-am gandit si eu.
14 mins
  -> Multumesc Mihaela !

agree  RODICA CIOBANU
6 hrs
  -> Multumesc Rodica !

23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
emblemă a stilului


Explanation:
o altă idee

Denise Idel
Israel
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

57 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
icoană a modei


Explanation:
Cele mai stilate vedete din 2007"Katie Holmes s-a maturizat si a devenit, din regina adolescenta intr-o icoana a modei. In 2007 actrita si-a rafinat atat de mult stilul incat a ajuns sa ...
www.apropo.ro/cash-out/girl-s-corner/moda/cele-mai-stilate-...

Papa Benedict al XVI-lea, icoana a modei - Stiri ROL.ro15 Sept 2006 ... ROL.ro -, Papa Benedict al XVI-lea, icoana a modei Vremea in care Joseph Ratzinger umbla singur prin Bavaria a trecut, iar acum, ...
stiri.rol.ro/content/view/7225/2/

se foloseşte, chiar dacă nu se referă strict la modă.

cameliaim
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
imaginea rafinamentului / eleganţei


Explanation:
.

Florin Ular
Romania
Native speaker of: Romanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
5 hrs

agree  Cristina Manoli
2750 days

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
întruchiparea stilului


Explanation:
o alta varianta

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2009-02-10 08:07:47 GMT)
--------------------------------------------------

Un vis facut din otel, un vas care reprezinta intruchiparea stilului pur de croaziera in toata gloria sa.
http://nautika.ro/y01_10a.html

Cristina Bolohan
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?