KudoZ home » English to Romanian » Economics

strip center

Romanian translation: centru comercial linear


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:strip center
Romanian translation:centru comercial linear
Entered by: Ioana Costache

21:23 Jun 28, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Economics
English term or phrase: strip center
Typically, the triple nets in a strip center are based on gross leasable area (GLA), which would utilize all of the space in the shopping center as the denominator and the tenant's space as the numerator in the formula used in determining the tenant's pro rata share. In
Crys
centru comercial linear
Explanation:
Calc din franceză: centre commercial linéaire, conform GD
Selected response from:

Ioana Costache
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +3centru comercial linear
Ioana Costache
4centru cu triple optiuni: 2 de a vinde si 1 de a cumparaRODICA CIOBANU
3magazin „la stradă”
Antonia Toth
3minicentru/minicomplex comercial
tagore


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +3
centru comercial linear


Explanation:
Calc din franceză: centre commercial linéaire, conform GD


Ioana Costache
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
7 hrs
  -> Multumesc!

agree  Adriana Crihan
14 hrs
  -> Multumesc!

agree  Anca Nitu: adevarat graiesti :) e un mall "pe linie" nu un magazin ci un sir de magazine
15 hrs
  -> M-am luat si eu dupa altii, my elders and betters :)

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
magazin „la stradă”


Explanation:
Magazin sau centru comercial de dimensiuni mici, clasic , „la stradă”, pe „orizontală”

Curba ascendentă pe care se află afacerea demarată de Sârbulescu poate fi pusă şi pe seama locaţiilor alese.Expansiunea magazinelor Sarra Blu' a fost strâns legată de dezvoltarea marilor centre comerciale, în prezent neexistând niciun magazin "la stradă", după cum le denumeşte Sârbulescu. "Magazinele la stradă nu sunt o opţiune de luat în considerare pentru noi.

http://www.adevarul.ro/articole/sarra-blu-se-extinde-pe-pie-...
What is a strip center?
A strip center is a small shopping center, usually on a corner.
http://www.arizonan.com/Real-Estate/Valuation-Appraisals.htm

este magazinul de tip clasic , nu „mall”
Malls don't always suit the needs of shoppers," Adam Epstein, president of Site Analytics, a retail consulting firm, said. "Who wants to walk a half-mile just to get a cup of coffee in the morning?"
The lifestyle center, with stores arranged in a linear fashion so shoppers can drive up to the door of each, answers that.
The strip center, named because it's built on a strip of land, is the more fundamental version of that. And it can be fairly lucrative because of the nature of the stores located there.
http://www.baylor.edu/pr/index.php?id=13649

Tocmai pentru ca este un proiect greenfield si dispunem de foarte mult spatiu, nu ve vom dezvolta pe verticala, ca toate celelalte mall-uri de pe piata, ci pe orizontala. Ne permitem un alt stil de arhitectura, mai generoasa. Vom crea o atmosfera de shopping stradal, ca si cum ai fi pe strada, dar cadrul va fi deosebit.
http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Business/42783/Regele...



Antonia Toth
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
minicentru/minicomplex comercial


Explanation:

Caracteristica arhitecturala a centrului comercial (retea liniara,"strip" ) este determinata de folosirea eficienta a spatiului disponibil si - poate - nu este importanta pentru traducere.

Esential este ca acest minicentru comerciale se doreste a fi o alternativa pentru hipermarket si mall.

Sper sa va ajute.

tagore
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
centru cu triple optiuni: 2 de a vinde si 1 de a cumpara


Explanation:
strip=optiune tripla

RODICA CIOBANU
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12