KudoZ home » English to Romanian » Economics

transactioned apartment

Romanian translation: apartamentul care face obiectul tranzacţiei


14:21 Jul 6, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
English term or phrase: transactioned apartment
The payment of the commission will be made if the Seller received from the Buyer a
minimum 25% of the value of the transactioned apartment
nadasurf
Romanian translation:apartamentul care face obiectul tranzacţiei
Explanation:
"Nanette cumpara un teren in Bucuresti cu 4 mil. euro | ZF 24 ...
Firma nu precizeaza locatia terenului ***care face obiectul tranzactiei***, potrivit Mediafax. Grupul de dezvoltare imobiliara a scos la vanzare luna trecuta un ..."
www.zf.ro/articol_114065/nanette_cumpara_un_teren_in_bucure... - 28k - În Cache - Pagini similare
Selected response from:

xxxMihai Badea
Luxembourg
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8apartamentul care face obiectul tranzacţieixxxMihai Badea
4apartament tranzactionat
Mihai Dascalu
4apartament tranzactionat
Raluca Mot


Discussion entries: 8





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
apartament tranzactionat


Explanation:
... din valoarea apartamentului tranzactionat

again...diacriticele

Raluca Mot
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Asa am zis si eu,dar mi se parea ca suna ciudat... Multumesc


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
apartament tranzactionat


Explanation:
Vândut sau tranzacţionat... cam aceeaşi treabă.

Mihai Dascalu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: multumesc.... Era asa simplu...


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
apartamentul care face obiectul tranzacţiei


Explanation:
"Nanette cumpara un teren in Bucuresti cu 4 mil. euro | ZF 24 ...
Firma nu precizeaza locatia terenului ***care face obiectul tranzactiei***, potrivit Mediafax. Grupul de dezvoltare imobiliara a scos la vanzare luna trecuta un ..."
www.zf.ro/articol_114065/nanette_cumpara_un_teren_in_bucure... - 28k - În Cache - Pagini similare

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 178
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu: Absolut de acord!
47 mins

agree  Anca Nitu: mult mai bine decat "tranzactionat"
48 mins

agree  Mary Stefan
1 hr

agree  Iosif JUHASZ
1 hr

agree  lucca
2 hrs

agree  Lucica Abil
3 hrs

agree  Renata Rusu
10 hrs

agree  RODICA CIOBANU: de acord cu Anca
21 hrs