KudoZ home » English to Romanian » Economics

make good business sense

Romanian translation: contribuie la succesul în afaceri


09:46 Mar 10, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Economics
English term or phrase: make good business sense
Financial integrity is not just required by law—it also makes good business sense.
mara_cojocaru
Romania
Romanian translation:contribuie la succesul în afaceri
Explanation:
sau este propice afacerilor
HTH
Selected response from:

Cristiana Coblis
Romania
Grading comment
multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5contribuie la succesul în afaceri
Cristiana Coblis
5 +1este recomandata/indicata in afaceriirina smalley
4 +1ţine de natura afacerilor
Florin Ular
4constituie o decizie prudenta si logica baza pe un bun simt al afacerilorAnca Nitu
3este înțelept din punct de vedere comercial/economic
valhalla55
3este de bun simţ
anamaria bulgariu
1are efect benefic asupra afacerii
tagore


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
este de bun simţ


Explanation:
este de bun simţ din punctul de vedere al afacerilor.

anamaria bulgariu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: multumesc


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
contribuie la succesul în afaceri


Explanation:
sau este propice afacerilor
HTH

Cristiana Coblis
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28
Grading comment
multumesc!
Notes to answerer
Asker: multumesc


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Ghiuzeli: Exact !
2 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  wordbridge
9 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Iosif JUHASZ
10 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  GabiBecsek: agree!
11 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  RODICA CIOBANU
22 hrs

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
este înțelept din punct de vedere comercial/economic


Explanation:
o altă sugestie

valhalla55
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: multumesc


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ţine de natura afacerilor


Explanation:
.

Florin Ular
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: multumesc, cred ca e cea mai buna varianta!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cornelia mincu
58 mins
  -> Mulţumesc!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
este recomandata/indicata in afaceri


Explanation:
make sense= 1.advisable, practical; 2.intelligible

cred ca cuvantul good e doar parte a expresiei (nu ar suna corect make business sense)

irina smalley
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
30 mins

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
constituie o decizie prudenta si logica baza pe un bun simt al afacerilor


Explanation:
sau

constituie o decizie de bun simt din punct de vedere al afacerilor
Main Entry: common sense
Function: noun
Date: 1726
: sound and prudent judgment based on a simple perception of the situation or facts
http://www.merriam-webster.com/dictionary

expresia se bazeaza pe cea ilustrata mai sus


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 60

2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
are efect benefic asupra afacerii


Explanation:
Nu este domeniul meu,dar as propune - cu naivitate de inginer si purtand tot respectul cuvenit celor care au raspuns deja - o alta varianta.




--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-03-10 12:52:21 GMT)
--------------------------------------------------

Un detaliu :
".... makes good ... sense " apare in combinatie cu substantive (de ex,business,health) sau adjective (de ex,moral,economic)

--------------------------------------------------
Note added at 2 days10 hrs (2008-03-12 20:17:14 GMT)
--------------------------------------------------

O varianta mai scurta :
"este benefica pentru afacere"

tagore
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12