KudoZ home » English to Romanian » Economics

in solidarity for a trotskyist tommorow

Romanian translation: in solidaritate cu un viitor trotkist


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:in solidarity for a trotskyist tommorow
Romanian translation:in solidaritate cu un viitor trotkist
Entered by: Oana Clapa

18:31 Feb 16, 2005
English to Romanian translations [Non-PRO]
Economics
English term or phrase: in solidarity for a trotskyist tommorow
this phrase alone
joseph szasz
in solidaritate cu un viitor trotkist
Explanation:
we use "trotkist", with this particular spelling, instead of "trotskyist", which is the English spelling for the word.

Examples:
DIZIDENT.RO | lideri de opinie | vectori sociali | articole, news ...
... carui cunostinte privind evolutia umanitatii la rascruce nu puteau ocoli adagiul
greco-latin, un scriitor-sociolog proaspat si provocator, fost trotkist si apoi ...
www.dizident.ro/homepage.php?start_ from=10&archive=&subaction=&id=& - 35k - În Cache - Pagini similare

Il sentiero dei nidi di ragno- Italo Calvino- Recensione
... o spioneaza cu «ochi malitiosi» din coltisorul stramt si intunecos care este camera
sa, uneori aude cuvinte obscure si fascinante (GAP, trotkist, STEN, SIM ...
www.italialibri.net/international/ roman/sentierodeinididiragno.html - 40k - În Cache - Pagini similare

anchete.ro - A 2-a CDR-izare a Romaniei!
... recenta. Aripa liber-schimbista a vechiului PCR, P(F)UR-ul. aripa
trotkist-leninista PSD si "nem ertem fara 5 ministere" UDMR. Eu ...
new.anchete.ro/forum/YaBB.pl?board=cat_ reportaje;action=display;num=1102373503 - 88k - În Cache - Pagini similare

Jurnalul National :: Editie speciala in fiecare zi
... Cum singurul partid politic in care ar putea probabil sa se simta in largul sau,
unul trotkist, nu a scos inca teasta pe piata autohtona, "ideocratul" nostru ...
www.jurnalul.ro/index.php?module=News&catid=49 - 56k - În Cache - Pagini similare
Selected response from:

Oana Clapa
Belgium
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1in solidaritate cu un viitor trotkist
Oana Clapa
4 +1solidari pentru un viitor trotskyist
Oana Apetrei


Discussion entries: 1





  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
solidari pentru un viitor trotskyist


Explanation:
Trotsky- some communist leader...

Oana Apetrei
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu: I would use the Romanian spelling trotkist or troţkist
11 hrs

58 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
in solidaritate cu un viitor trotkist


Explanation:
we use "trotkist", with this particular spelling, instead of "trotskyist", which is the English spelling for the word.

Examples:
DIZIDENT.RO | lideri de opinie | vectori sociali | articole, news ...
... carui cunostinte privind evolutia umanitatii la rascruce nu puteau ocoli adagiul
greco-latin, un scriitor-sociolog proaspat si provocator, fost trotkist si apoi ...
www.dizident.ro/homepage.php?start_ from=10&archive=&subaction=&id=& - 35k - În Cache - Pagini similare

Il sentiero dei nidi di ragno- Italo Calvino- Recensione
... o spioneaza cu «ochi malitiosi» din coltisorul stramt si intunecos care este camera
sa, uneori aude cuvinte obscure si fascinante (GAP, trotkist, STEN, SIM ...
www.italialibri.net/international/ roman/sentierodeinididiragno.html - 40k - În Cache - Pagini similare

anchete.ro - A 2-a CDR-izare a Romaniei!
... recenta. Aripa liber-schimbista a vechiului PCR, P(F)UR-ul. aripa
trotkist-leninista PSD si "nem ertem fara 5 ministere" UDMR. Eu ...
new.anchete.ro/forum/YaBB.pl?board=cat_ reportaje;action=display;num=1102373503 - 88k - În Cache - Pagini similare

Jurnalul National :: Editie speciala in fiecare zi
... Cum singurul partid politic in care ar putea probabil sa se simta in largul sau,
unul trotkist, nu a scos inca teasta pe piata autohtona, "ideocratul" nostru ...
www.jurnalul.ro/index.php?module=News&catid=49 - 56k - În Cache - Pagini similare

Oana Clapa
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Daraban: mai ales pentru ortografie
11 hrs