KudoZ home » English to Romanian » Education / Pedagogy

students affairs

Romanian translation: probleme studenţeşti


09:29 Aug 30, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Education / Pedagogy / students/affairs
English term or phrase: students affairs
director of students affairs
marin mihaela
Romanian translation:probleme studenţeşti
Explanation:
Directorul Departamentului Probleme Studenţeşti

Student Affairs staff are responsible for out-of-classroom learning in colleges and universities (higher education) in the United States and abroad. The chief student affairs officer at a college or university often reports directly to the chief executive of the institution.

Definiţie complexă şi exhaustivă la: http://www.answers.com/topic/student-affairs

DEX on-line:
STUDENŢÉSC adj. Care aparţine studenţilor, privitor la studenţi, specific studenţilor. Viaţă ~ească. Cămin ~.

http://66.102.9.104/search?q=cache:ikjxn84L2t8J:www.umfiasi....

http://www.usamvcluj.ro/html/studenti/studenti_g.html
Reprezentant în Biroul Senatului
Membru: Comisia de relaţii internaţionale
Comisia pentru probleme studenţeşti

http://www.umfcv.ro/ro/Organizare/Rectorat/index.html
Rectorat
Rector: Prof. univ. dr. Tudorel Ciurea
Prorector cu probleme de învătământ si activitate stiintifică: Prof. univ. dr. Augustin Cupsa
Prorector cu probleme studentesti: Prof. univ. dr. Tudor Udristoiu
Secretar stiintific: Prof. univ. dr. Florinel Bădulescu

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2006-08-30 10:44:54 GMT)
--------------------------------------------------

http://66.102.9.104/search?q=cache:CwLkK9r_i1UJ:www.ase.ro/s...
"Art. 5. Conform art. 58 din Regulament, la nivelul fiecărei facultăţi (sau colegiu) se constituie o Comisie de cazare, prezidată de **Prodecanul responsabil cu problemele studenţeşti** şi compusă din 3-5 studenţi desemnaţi de studenţii membri ai Consiliului facultăţii (sau colegiului). "

http://www2.ubm.ro/index.php?fuseaction=mgmgacsiadm.plano

Manualul calitatii
UNIVERSITATEA DE NORD BAIA MARE
PLAN OPERATIONAL - 2006

III. Probleme studentesti
1. Mentinerea la nivelul optim a gradului de implicare a studentilor in identificarea si solutionarea problemelor generale si a celor specifice muncii lor.
Responsabil: Reprezentantii studentilor in Senat si Consiliile de facultate. **Prorectorul cu probleme studentesti.**
Termen: Permanent.
Selected response from:

Bianca Fogarasi
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7probleme studenţeştiBianca Fogarasi
3 +1Presedinte al relatiilor studentesti
emilia manolache
4 -1director de studii
Elena Iercoşan


Discussion entries: 1





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Presedinte al relatiilor studentesti


Explanation:
Presedinte al Departamentului pe Probleme Studentesti - cred ca acesta ar suna mai bine....
totusi....poate are altcineva propuneri mai bune....


    Reference: http://www.gram.edu/international/romdefault.asp
    Reference: http://www.uaic.ro/default.php?t=site&pgid=11
emilia manolache
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Bianca Fogarasi: "al relaţiilor studenţeşti" - nu; ar fi mers mai bine varianta cu "probleme studenţeşti" :)
46 mins
  -> Multumesc, Bianca! ....ma gandeam eu....

agree  Cristiana Coblis: de acord cu probleme studenţeşti :)
1 day1 hr
  -> Multumesc, Cristiana!

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
director de studii


Explanation:
altceva nu vad sa fie


    Reference: http://64.233.183.104/search?q=cache:SVRYkyZ1iAwJ:www.ase.ro...
Elena Iercoşan
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Bianca Fogarasi: în niciun caz :(
42 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
probleme studenţeşti


Explanation:
Directorul Departamentului Probleme Studenţeşti

Student Affairs staff are responsible for out-of-classroom learning in colleges and universities (higher education) in the United States and abroad. The chief student affairs officer at a college or university often reports directly to the chief executive of the institution.

Definiţie complexă şi exhaustivă la: http://www.answers.com/topic/student-affairs

DEX on-line:
STUDENŢÉSC adj. Care aparţine studenţilor, privitor la studenţi, specific studenţilor. Viaţă ~ească. Cămin ~.

http://66.102.9.104/search?q=cache:ikjxn84L2t8J:www.umfiasi....

http://www.usamvcluj.ro/html/studenti/studenti_g.html
Reprezentant în Biroul Senatului
Membru: Comisia de relaţii internaţionale
Comisia pentru probleme studenţeşti

http://www.umfcv.ro/ro/Organizare/Rectorat/index.html
Rectorat
Rector: Prof. univ. dr. Tudorel Ciurea
Prorector cu probleme de învătământ si activitate stiintifică: Prof. univ. dr. Augustin Cupsa
Prorector cu probleme studentesti: Prof. univ. dr. Tudor Udristoiu
Secretar stiintific: Prof. univ. dr. Florinel Bădulescu

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2006-08-30 10:44:54 GMT)
--------------------------------------------------

http://66.102.9.104/search?q=cache:CwLkK9r_i1UJ:www.ase.ro/s...
"Art. 5. Conform art. 58 din Regulament, la nivelul fiecărei facultăţi (sau colegiu) se constituie o Comisie de cazare, prezidată de **Prodecanul responsabil cu problemele studenţeşti** şi compusă din 3-5 studenţi desemnaţi de studenţii membri ai Consiliului facultăţii (sau colegiului). "

http://www2.ubm.ro/index.php?fuseaction=mgmgacsiadm.plano

Manualul calitatii
UNIVERSITATEA DE NORD BAIA MARE
PLAN OPERATIONAL - 2006

III. Probleme studentesti
1. Mentinerea la nivelul optim a gradului de implicare a studentilor in identificarea si solutionarea problemelor generale si a celor specifice muncii lor.
Responsabil: Reprezentantii studentilor in Senat si Consiliile de facultate. **Prorectorul cu probleme studentesti.**
Termen: Permanent.


Bianca Fogarasi
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: Sau, poate, "cu problemele studenţilor"?
1 hr
  -> mulţumesc, Lucian! eventual... but,like it less :) definiţia arată că acest serviciu/birou include o gamă largă de chestiuni studenţeşti şi nu doar problemele pe care le-ar putea avea studenţii

agree  Emina Popovici
2 hrs
  -> mulţumesc, Emina!

agree  Lolitta Ivonne Grigore Rück
2 hrs
  -> mulţumesc, Lolitta!

agree  andreea
2 hrs
  -> mulţumesc, Andreea!

agree  Cristina Moldovan do Amaral
3 hrs
  -> mulţumesc, Cristina!

agree  Bogdan Burghelea
7 hrs
  -> mulţumesc, Bogdan!

agree  Cristiana Coblis
7 hrs
  -> mulţumesc, Cristina!




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): Bianca Fogarasi