KudoZ home » English to Romanian » Education / Pedagogy

yearbook

Romanian translation: albumul foto al promoţiei


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:yearbook
Romanian translation:albumul foto al promoţiei
Entered by: Nina Iordache

07:35 Nov 7, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy
English term or phrase: yearbook
'Neaţa! Îmi bat capul de jumătate de oră să îmi amintesc cum se cheamă tipăritura aia de se face la sfârşit de promoţie, în care sunt pozele colegilor, ale corpului profesoral. Pe vremea mea era obiceiul cu panourile pe holul şcolii. Generaţiile de azi folosesc "yearbooks". Mă ajută cineva?
Mulţumesc.
P.S. Dicţionarele mele mă omoară cu "anuar", dar nu e cazul aici.
Cristian Brinza
Romania
albumul foto al promotiei
Explanation:
Asa se spune!
Selected response from:

Nina Iordache
Romania
Grading comment
Mulţumesc mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +12albumul foto al promotiei
Nina Iordache
5 +4anuarandreea irimia
4 +1album (foto) de absolvire
Luciana Brad


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
anuar


Explanation:
Se cheama anuar.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2007-11-07 07:43:47 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.okazii.ro/catalog/4079209/anticariat/bibliofilie/...

Sau puteti spune pur si simplu: albumul liceului/clasei. Eu asa ii spuneam odata:)

andreea irimia
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Sunteţi sigură? Nu l-am auzit niciodată folosit în acest context.

Asker: Mulţumesc. O să merg pe varianta "album".


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Áron Török
2 mins

agree  Dan Barbulescu
4 mins

agree  lucca
33 mins

agree  Maria Diaconu
2 hrs

disagree  Nina Iordache: Dexonline.ro: Publicaţie periodică anuală care prezintă activitatea unei instituţii, întreprinderi etc. sau care conţine studii ştiinţifice. ♦ Publicaţie anuală a unei instituţii ştiinţifice. [Pr.: -nu-ar] – Din fr. annuaire.
2 hrs

agree  Cristiana Coblis
6 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +12
albumul foto al promotiei


Explanation:
Asa se spune!


    Reference: http://www.promotia.ro/
Nina Iordache
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Mulţumesc mult!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ayast: sigur ca acesta este corect
14 mins
  -> Multumesc!

agree  Ioana Bostan: în contextul acesta merge mai bine album
47 mins
  -> Multumesc!

agree  Maria Diaconu: sunt de acord cu ambele variante
55 mins
  -> Multumesc!

agree  Andrei Albu
1 hr
  -> Multumesc!

agree  Elena Matei
3 hrs
  -> Multumesc!

agree  Iosif JUHASZ
5 hrs
  -> Multumesc!

agree  Cristiana Coblis
5 hrs
  -> Multumesc!

agree  Marcella Magda
6 hrs
  -> Multumesc!

agree  Ede Lungu: (..)un elev mai are de “driblat” meditatiile , de obicei la romana si matematica inca din primul semestru , mai are de facut poze pentru sonete si albumul de sfarsit de an ...
6 hrs
  -> Multumesc!

agree  Anca Nitu: exact
12 hrs
  -> Multumesc!

agree  RODICA CIOBANU
1 day3 hrs
  -> Multumesc!

agree  Cristina Moldovan do Amaral
4 days
  -> Multumesc!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
album (foto) de absolvire


Explanation:
Cam asa tin minte ca i se spune...
Asta in cazul in care nu e vb de vreun panou propriu zis...

Luciana Brad
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel13: De acord.
4 hrs
  -> multumesc!