KudoZ home » English to Romanian » Education / Pedagogy

Commencement Speech/Address

Romanian translation: discurs în cadrul ceremoniei de absolvire/ de înmânare a diplomelor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Commencement Speech/Address
Romanian translation:discurs în cadrul ceremoniei de absolvire/ de înmânare a diplomelor
Entered by: Nina Iordache

10:48 Mar 6, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy / Absolvire cursuri universitare
English term or phrase: Commencement Speech/Address
Iata ce inseamna : http://www.answers.com/commencement speech?gwp=11&ver=2.3.0....

si cum se traduce commencement in franceza: cérémonie de collation des grades
Nina Iordache
Romania
discurs în cadrul ceremoniei de absolvire/ de înmânare a diplomelor
Explanation:
eu am găsit o traducere în limba germană
Selected response from:

cornelia mincu
Romania
Grading comment
Multumesc frumos!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5discurs în cadrul ceremoniei de absolvire/ de înmânare a diplomelor
cornelia mincu
4discurs de premiereBiborka


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
commencement speech/address
discurs în cadrul ceremoniei de absolvire/ de înmânare a diplomelor


Explanation:
eu am găsit o traducere în limba germană


    Reference: http://dict.leo.org/forum/viewWrongentry.php?idThread=40279&...
cornelia mincu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc frumos!
Notes to answerer
Asker: Multumesc, asa ma gandeam si eu, dar ma intrebam daca nu exista un termen mai scurt si mai specializat.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Ghiuzeli: Discurs formal menit sa motiveze/incurajeze si sa inspire pe proaspetii absolventi. De regula "the keynote speaker' este o celebritate. Fiica mea l-a avut pe Howard Dean, liderul partidului democrat.
3 hrs
  -> mulţumesc, Mihaela!

agree  Tradeuro Language Services
4 hrs
  -> mulţumesc!

agree  Veronica Manole
12 hrs
  -> multumesc, Veronica!

agree  RODICA CIOBANU
22 hrs
  -> multumesc!

agree  wordbridge
2 days2 hrs
  -> multumesc!

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
commencement speech/address
discurs de premiere


Explanation:
Daca incercam sa gasim un termen mai scurt, asta e pe aproape.

Biborka
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
Notes to answerer
Asker: Da, dar aici este vorba despre diplome, nu despre premii, multumesc, oricum!