KudoZ home » English to Romanian » Education / Pedagogy

Grades/Division/Class

Romanian translation: anii de studii/sectia/clasa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Grades/Division/Class
Romanian translation:anii de studii/sectia/clasa
Entered by: Mihaela Roman

14:35 Apr 1, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy
English term or phrase: Grades/Division/Class
Intr-un tabel de cerere pentru admitere la universitate.
5. Educational Qualifications
Coloana 1: University, School, College - Name and Address
Coloana 2: Degree, Diploma, Certificate, A-level, VCE/GNVQ
Coloana 3: Subjects
Coloana 4: Pass Overall or Fail Overall
Coloana 5: Grades/Division/Class
Coloana 6: Date Started and Date Awarded
Mihaela Roman
Romania
anul de studii/districtul scolar/clasa
Explanation:
grade
Domaine(s) : - education


anglais
français

grade
année d'études n. f.

division = aici e in functie de unde se afla persoana, in Canada sunt asa zisele "school districts"
7 a: a portion of a territorial unit marked off for a particular purpose (as administrative or judicial functions) b: an administrative or operating unit of a governmental, business, or educational organization
http://www.merriam-webster.com/dictionary/division
iar clasa poate fi de ex clasa de literatura franceza sau de balet rus sau mai stiu eu ce... ( in cadrul unei institutii de invatamant)
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Ok. Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6anul de studii/districtul scolar/clasaAnca Nitu
5nivelul de studiu/ /irina smalley


Discussion entries: 5





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
grades/division/class
anul de studii/districtul scolar/clasa


Explanation:
grade
Domaine(s) : - education


anglais
français

grade
année d'études n. f.

division = aici e in functie de unde se afla persoana, in Canada sunt asa zisele "school districts"
7 a: a portion of a territorial unit marked off for a particular purpose (as administrative or judicial functions) b: an administrative or operating unit of a governmental, business, or educational organization
http://www.merriam-webster.com/dictionary/division
iar clasa poate fi de ex clasa de literatura franceza sau de balet rus sau mai stiu eu ce... ( in cadrul unei institutii de invatamant)


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Ok. Multumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lia Sabau: "anul de studii", cu siguranţă
4 mins
  -> multumesc

agree  Ede Lungu: class = cursul, materia // Anul de studii, Sectia, Curs
1 hr
  -> foarte probabil sa fie sectia, multumesc

agree  Mihaela Ghiuzeli
1 hr
  -> multumesc

agree  clauswe
3 hrs

agree  Alina Weidell: dar cred ca division e sectie/profil
4 hrs

agree  RODICA CIOBANU: si eu optez pentru sectie/profil
16 hrs

22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
grades/division/class
nivelul de studiu/ /


Explanation:
grade = ' level of academic development in an elementary, middle, or secondary school: learned fractions in the fourth grade.'
In Anglia cu siguranta exista 'grades' si inseamna nivele de studiu, de division/class nu am mai auzit , nu suna deloc cunoscut, de aceea banuiesc ca nu e un formular pt UK, asa ca nu sint sigura in legatura cu division/class


irina smalley
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4