KudoZ home » English to Romanian » Education / Pedagogy

easier to burn through it

Romanian translation: mai usor de risipit


18:10 Mar 8, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Education / Pedagogy
English term or phrase: easier to burn through it
He wished he had not received the money at such a young age because it created problems of self-worth. Too much money too early made it tough to gain a sense of the value of money and *easier to burn through it*.

Nu inteleg sensul frazei in ultima parte, mai precis partea dintre asteriscuri. Multumesc!
Oana Popescu
Romania
Romanian translation:mai usor de risipit
Explanation:
burn through contine ideea de a risipi(epuiza) niste resurse dar si un timp foarte scurt. Ar merge si a arunca cu banii in dreapta si in stanga.
Selected response from:

Rodica Stefan
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5mai usor de cheltuit
Elvira Stoianov
5 +2mai usor de risipit
Rodica Stefan


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
mai usor de cheltuit


Explanation:
adica atunci cand esti tanar si pui mana pe o gramada de bani, iti este mult mai usor sa-i cheltui (easy come, easy go :) )

eu asta stiu ca inseamna

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
10 mins

agree  Cristiana Coblis: i-a fost greu să inteleaga valoarea banilor si i-a fost usor sa-i toace :) Suna cunoscut.
1 hr

agree  Tudor Soiman: Easy come. easy go at any age ! Who'd "four letter word-ing" care about it? (Veronica, don't scold me, it's your happy day)
2 hrs

agree  Tehno
4 hrs

agree  Cristian Nicolaescu
12 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
mai usor de risipit


Explanation:
burn through contine ideea de a risipi(epuiza) niste resurse dar si un timp foarte scurt. Ar merge si a arunca cu banii in dreapta si in stanga.

Rodica Stefan
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 11
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tudor Soiman: Daca sunt enough . merge (foarte bine)
1 hr

agree  Cristian Nicolaescu
10 hrs