KudoZ home » English to Romanian » Education / Pedagogy

second-generation wealth

Romanian translation: a doua generaţie prosperă în afaceri


11:23 Mar 12, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Education / Pedagogy
English term or phrase: second-generation wealth
Christina was *second-generation wealth*. Her parents had run a successful business on the East Coast...

Stiu ce inseamna, dar nu gasesc o exprimare fluenta in romana.

Multumesc,
Oana
Oana Popescu
Romania
Romanian translation:a doua generaţie prosperă în afaceri
Explanation:
a doua generaţie prosperă în afaceri
Selected response from:

Mihaela Sinca
Grading comment
Multumesc tutror, am ales "a doua generatie prospera" pentru ca se potriveste cel mai bine cu restul textului
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1a doua generaţie prosperă în afaceri
Mihaela Sinca
4 +1a doua generatie de imbogatiti
Rodica Stefan
4a doua generatie in bunastarerodi
4Cristina provenea dintr-o familie avutaAnca Nitu


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
a doua generaţie prosperă în afaceri


Explanation:
a doua generaţie prosperă în afaceri

Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc tutror, am ales "a doua generatie prospera" pentru ca se potriveste cel mai bine cu restul textului

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristian Nicolaescu
2 hrs
  -> multumesc

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a doua generatie in bunastare


Explanation:
despre emigranti,de exemplu, se spune in mod curent:
(profesia)de a doua/a treia generatie
succes

rodi
Belgium
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Cristina provenea dintr-o familie avuta


Explanation:
mai bine decat Cristina era la a doua generaţie prosperă în afaceri sau a doua generatie in bunastare

nu stiu vreun echivalent mot-a-mot decat pt prima generatie:)
pe vremea mea "nouveau riche" fara maniere erau numiti (mai putin dragut) "prima generatie cu pantofi in picioare" despre generatia a doua deja nu mai zicea nimeni nimic:)
si cred ca expresia de sus nu strica nicicum fluenta povestirii cu pricina :)
mult succes


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
a doua generatie de imbogatiti


Explanation:
sau "a doua generatie de inavutiti". "generatie de" cere sa fie urmat de un substantiv la plural, ca in "prima generatie de intelectuali din familie" nu prima generatie intelectuala, etc.

Rodica Stefan
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yehuda Lior
7 hrs