KudoZ home » English to Romanian » Education / Pedagogy

liceu real-umanist, sectiile real si uman

Romanian translation: sciences / arts


17:09 Apr 7, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Education / Pedagogy
English term or phrase: liceu real-umanist, sectiile real si uman
extrase dintr-o diploma de bacalaureat
felicia_za
Romanian translation:sciences / arts
Explanation:
high school for sciences and arts, departments of sciences and arts

In functie de materiile efectiv studiate in diploma de bac, se poate alege personalizat profilul urmat de la:

http://www1.lphs.school.nz/depart/index.html

EXEMPLE:

http://www1.lphs.school.nz/depart/science.html

"Logan Park High School has an excellent Science department. Science is compulsory at Year 9 (Form 3) and Year 10 (Form 4). As well as providing full programmes of hands-on experimental and investigative work, Logan Park High School encourages students to participate in out-of-school science activities such as quizzes, competitions and science fairs"

http://www1.lphs.school.nz/depart/art.html


"Logan Park High School has an excellent Art department which is ever expanding to meet the needs of the students. The aim of Art is to enable students to learn to make art works, to develop an understanding of the actions and relationships of art in cultures and in society. It also develops an understanding of existing methods and ideas which underline the making of art and design, and the practice and extension of these in the development of individual thinking and making."



Selected response from:

asco
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3sciences / arts
asco
3 +1sciences and humanities high-school, sciences and humanities department
Elvira Stoianov
3high school, ( foreign) languages department, science departmentAnca Nitu


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
high school, ( foreign) languages department, science department


Explanation:


FOARTE GREU
science contine de obicei si matematica dar si chimia si biologia care in romania erau incadrate la uman impreuna cu limbile straine
poate cel mai bine ar fi high school si gata

--------------------------------------------------
Note added at 2004-04-07 17:55:45 (GMT)
--------------------------------------------------

completare
high school:
arts and ( foreign ) languages dept
science dept

poate merge asa


--------------------------------------------------
Note added at 2004-04-07 17:59:16 (GMT)
--------------------------------------------------

pt elvira : nu a incaput in caseta rezervata pt comentariu:
clenciul aici e nepotrivirea dintre real= matematica fizica si uman= limbi straine si chimie biologie si modul in care se face impartirea ( sau nu se face) in alte tari , deci nu e un departament sau o sectie ci un liceu intreg orientat pe una din aceste discipline sau pe toate cu sectii specifice pt fiecare din aceste discipline
ex sectia uman, sau chimie- biologie si limbi straine
sectia real, sau matematica-fizica
cum am mai zis problema e ca sciences cuprinde si chimia si biologia NEAPARAT pe langa matematica si languages e cam saracut daca e pus singur
poate in combinatie cu \" arts\" propus de asco sa produca efectul dorit :)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Elvira Stoianov: mi se pare ca solutia ta are 3 elemente diferite, in timp ce intrebarea are doar 2, dar oricum, si varianta romana este ciudata asa fara a sti mai exact despre ce este vorba
18 mins
  -> 2 elemente nu 3 sciences si languages si high scool le cuprinde pe amandoua

35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
sciences and humanities high-school, sciences and humanities department


Explanation:
denumirea asta nu am mai intalnit-o, dar cred ca aceasta ar fi o posibilitate de traducere, tinand cont ca real este "sciences" si uman este "humanities". Macar tradus asa intelege orice vorbitor de engleza

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anca Nitu: clenciul aici e nepotrivirea dintre real= matematica fizica si uman= limbi straine si chimie biologie si modul in care se face impartirea ( sau nu se face) in alte tari , deci nu e un departament sau o sectie ci un liceu intreg orientat pe una sau pe toat
9 mins

agree  Gabrielle Weatherhead: e cam tarziu sa vin acuma cu vreo propunere, dar dupa parerea mea 'science and humanities high scholl' ar fi fost mai corect.Dupa cate am vazut eu, pentru sectia real science se foloseste la singular, desi include multiple materii.
7 days

39 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
sciences / arts


Explanation:
high school for sciences and arts, departments of sciences and arts

In functie de materiile efectiv studiate in diploma de bac, se poate alege personalizat profilul urmat de la:

http://www1.lphs.school.nz/depart/index.html

EXEMPLE:

http://www1.lphs.school.nz/depart/science.html

"Logan Park High School has an excellent Science department. Science is compulsory at Year 9 (Form 3) and Year 10 (Form 4). As well as providing full programmes of hands-on experimental and investigative work, Logan Park High School encourages students to participate in out-of-school science activities such as quizzes, competitions and science fairs"

http://www1.lphs.school.nz/depart/art.html


"Logan Park High School has an excellent Art department which is ever expanding to meet the needs of the students. The aim of Art is to enable students to learn to make art works, to develop an understanding of the actions and relationships of art in cultures and in society. It also develops an understanding of existing methods and ideas which underline the making of art and design, and the practice and extension of these in the development of individual thinking and making."






    Reference: http://www1.lphs.school.nz/depart/index.html
asco
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: ok, si asa ar merge dar cum impaci ARTS cu limbile straine care stim cu totii intrau in categoria " uman"
5 mins
  -> asa e, dar am indicat "In functie de materiile efectiv studiate in diploma de bac, se poate alege personalizat profilul urmat de la: http://www1.lphs.school.nz/depart/index.html"

agree  elenus
13 hrs

agree  lucca: In cam toate tarile vestice limbi straine (macar una) se invata in toate liceele
1 day1 hr