KudoZ home » English to Romanian » Electronics / Elect Eng

protective earth continuity system

Romanian translation: sistem de protecţie a continuităţii împământării


16:48 Feb 15, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: protective earth continuity system
Make a solid low-ohmic and low-inductive operational and protection earth connection between the earthing surface at the rear wall of the device (see dimension drawings), using at least one standard screw M4, and the protective earth continuity system of the panel or cubicle.

Orice idee e binevenita. Multumesc!
Bogdan Dusa
Romania
Romanian translation:sistem de protecţie a continuităţii împământării
Explanation:
sau mai ”inginereşte”: sistem protecţie continuitate împământare
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
Multumesc foarte mult! Cu scuze de intarziere... :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3sistem de protecţie a continuităţii împământării
Andrei Albu
4instalatie protectoare de legare la pamint
Camelia Manea
4centura de impamantare
Paula Dana Szabados


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
centura de impamantare


Explanation:
Probabil ca e o centura separata pentru utilaj/echipament.

Paula Dana Szabados
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
sistem de protecţie a continuităţii împământării


Explanation:
sau mai ”inginereşte”: sistem protecţie continuitate împământare

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 27
Grading comment
Multumesc foarte mult! Cu scuze de intarziere... :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
3 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Bogdan Burghelea
12 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Oana Clapa
15 hrs
  -> Mulţumesc

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
instalatie protectoare de legare la pamint


Explanation:
O parere: 'Realizati o legare la pamint sigura, ... operationala, ... intre suprafata de impamantare si partea din spate al aparatului ..., folosind cel putin un surub M4 si instalatia protectoare de legare la pamint a tabloului (electric) sau aparatului/dulapului/unitatii'.

In dictionarul tehnic apare: ‚earth system = priza de pamant’. Poate din scheme rezulta ca ar fi vorba de o priza. Referire la priza de pamant se face si in http://www.sier.ro/Articolul_6_1.pdf

‚Continuity’ nu cred ca mai trebuie tradus, cred ca e vorba de continuitatea circuitului care conduce curentii spre sol, fiind vital sa nu fie intrerupt (se subintelege).

v. si http://www.geyer.ro/CataloggeneralGEYER.pdf , poate e vorba despre ceva asemanator.

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2006-02-16 07:17:04 GMT)
--------------------------------------------------

nu continuitatea este protejata, ci tot sistemul (sau instalatia) este de protectie!


    Reference: http://www.sier.ro/Articolul_6_1.pdf
    Reference: http://www.geyer.ro/CataloggeneralGEYER.pdf
Camelia Manea
Luxembourg
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4