KudoZ home » English to Romanian » Electronics / Elect Eng

solenoid drive

Romanian translation: acţionare electromagnetică


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:solenoid drive
Romanian translation:acţionare electromagnetică
Entered by: Florin Hulubei

05:54 Feb 22, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / motors
English term or phrase: solenoid drive
component of a device
Florin Hulubei
acţionare electromagnetică
Explanation:
o altă variantă

http://www.google.ro/search?hl=ro&q="actionare electromagnet...

solenoid valve - ventil electromagnetic
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3acţionare electromagneticăCristian Nicolaescu
5 +2actionare tip solenoid (cu bobina)dan chirita
4actionare inductiva, ghidaj inductiv
Bogdan Popovici


Discussion entries: 4





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
actionare tip solenoid (cu bobina)


Explanation:
actionarile sunt de mai multe tipuri: pneumatice- actionate cu un fluid, electrice- actionate cu motor electric sau cu bobine(solenoid) etc...

dan chirita
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Pirvulet
28 mins
  -> multumesc

agree  Andrei Albu
3 hrs
  -> multumesc

46 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
acţionare electromagnetică


Explanation:
o altă variantă

http://www.google.ro/search?hl=ro&q="actionare electromagnet...

solenoid valve - ventil electromagnetic

Cristian Nicolaescu
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 72

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Tulbure
30 mins
  -> mulţumesc

agree  xxxCSsys
34 mins
  -> mulţumesc

agree  Electra
1 hr
  -> mulţumesc

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
actionare inductiva, ghidaj inductiv


Explanation:
poate fi vorba si de un ansamblu cu perna magnetica. Dar daca fraza e exact cum ai spus (On exchanging or changing the solenoid drives...") pot sa inteleg ca e vorba de "schimbarea sensului curentului in electromagnet conduce la..."


--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2006-02-23 03:50:07 GMT)
--------------------------------------------------

...sau starter electromagnetic

--------------------------------------------------
Note added at 1 day4 hrs (2006-02-23 09:56:05 GMT)
--------------------------------------------------

Reactanta unui circuit poate fi capacitiva sau inductiva, intr-un astfel de caz 'electromagnetic' e prea general si trebuie folosit unul din cele doua adjective.

Fenomenul pe care se bazeaza sistemul de care amintesti este de inductie electromagnetica. Optiunea mea in traducere ar fi sa fac referire la fenomen.

Fata de cele sugerate pana acum propun si traducerea:
comanda inductiva.


Bogdan Popovici
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in FrenchFrench