KudoZ home » English to Romanian » Electronics / Elect Eng

Class A harmonized product

Romanian translation: Produs optimizat pentru calsa A/care îndeplineşte cerinţele clasei A


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Class A harmonized product
Romanian translation:Produs optimizat pentru calsa A/care îndeplineşte cerinţele clasei A
Entered by: Robert Tanase

19:44 Oct 25, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: Class A harmonized product
Este vorba de precizări privind încadrarea unui produs din punctul de vedere al interferenţelor electromagnetice. Context:

(CompanyName) has determined that this product is a Class A harmonized product.

Cu siguranţă va fi cineva cu mai multă inspiraţie decât mine în momentul ăsta.
Mulţumesc
Robert Tanase
Produs optimizat pentru calsa A
Explanation:
în loc de ”armonizat”... :)

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2006-10-26 08:07:31 GMT)
--------------------------------------------------

eventual ”optimizat pentru clasa A electromagnetică”?
Selected response from:

Florin Ular
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5vezi jos
Could-you
4Produs optimizat pentru calsa A
Florin Ular


Discussion entries: 6





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
class a harmonized product
vezi jos


Explanation:
Aceste sunt producte care sunt projectate, testate si clasificate si in general harmonizate dupa o clasificare speciala din punct de vedere al mediul electromagnetic. Sunt in sensul acesta doua categorii: Clas A si Clas B. Vedeti, va rog, linkul acesta:
http://support.dell.com/support/edocs/video/P107549/en/regs....
si
http://unstats.un.org/unsd/class/intercop/training/australia... European System of Classifications

Could-you
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
class a harmonized product
Produs optimizat pentru calsa A


Explanation:
în loc de ”armonizat”... :)

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2006-10-26 08:07:31 GMT)
--------------------------------------------------

eventual ”optimizat pentru clasa A electromagnetică”?

Florin Ular
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 31