KudoZ home » English to Romanian » Electronics / Elect Eng

positive ignition

Romanian translation: aprindere comandată


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:positive ignition
Romanian translation:aprindere comandată
Entered by: Robert Roata

12:21 Oct 19, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: positive ignition
se pare că e un sistem de aprindere a lămpilor fluorescente...
Robert Roata
aprindere comandată
Explanation:
eu n-am auzit de acest termen decât în context de "motoare cu aprindere comandată".
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
Mulţumesc, Andrei!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1aprindere comandată
Andrei Albu
3aprindere imediata
Irina Adams


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
aprindere comandată


Explanation:
eu n-am auzit de acest termen decât în context de "motoare cu aprindere comandată".

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 27
Grading comment
Mulţumesc, Andrei!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bianca Fogarasi: www.granddictionnaire.com , http://www.google.ro/search?hl=en&q="aprindere comandata"&bt...
1 hr
  -> Mulţumesc

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
aprindere imediata


Explanation:
Prezentare produs
LAMPI FLUORESCENTE FOTOLUMINESCENTE NARVA TRONIC

in cazul unei pene de curent la sistemul normal de iluminat, lampa fotoluminescenta va lumina si va permite o buna orientare pe coridoare si în toate tipurile de încaperi, în absenta fumului.

Aplicatii:
-metrouri, parcari subterane, depozite
Hoteluri, scoli, spitale, lifturi, camerele copiilor , adaposturi militare si civile

Informatii tehnice:
-lampa moderna cu spectru total si cu indice de redare al culorii 1A (foarte bun)
permite o varietate larga de aplicatii economice comparativ cu lampile cu incandescenta
-aprindere imediata, fara pâlpâiri
centrul de lumina similar cu cel al lampilor normale
-încalzirea lenta a lampii de catre un circuit de preîncalzire garanteaza o durata de viata de minimum 12000 ore



    Reference: http://www.clubafaceri.ro/director/stand/5104/9175/LAMPI+FLU...
Irina Adams
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4