KudoZ home » English to Romanian » Electronics / Elect Eng

high-power

Romanian translation: de mare putere


08:44 Oct 25, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: high-power
Despre un Extender USB Device

• Number of devices can be expanded using standard USB hubs
• Comes with a USB cable, power adapters and User Guide
• Provides support for both low-power and ***high-power USB devices***
• Remote Extender 500R is equipped with 4 USB ports
xxxMihai Badea
Luxembourg
Romanian translation:de mare putere
Explanation:
dispozitive care consumă peste 100 mA

http://www.usb.org/about/faq/ans3/
Selected response from:

Cristian Brinza
Romania
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +8de mare putere
Cristian Brinza
4 +2dispozitive USB de mare putere
Simona Hagiu


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +8
de mare putere


Explanation:
dispozitive care consumă peste 100 mA

http://www.usb.org/about/faq/ans3/

Cristian Brinza
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 80
Grading comment
Mulţumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MMFORREST: sau poate, capacitate
5 mins
  -> Mulţumesc.

agree  lucca
50 mins
  -> Mulţumesc.

agree  clauswe
1 hr
  -> Mulţumesc.

agree  Áron Török
2 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Cristiana Coblis
2 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Cristina Moldovan do Amaral
7 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Anca Nitu: grande puissance n. f. GDT
7 hrs

agree  RODICA CIOBANU
1 day13 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
dispozitive USB de mare putere


Explanation:
versus cele de putere redusa

TRENDnet lanseaza un nou adaptor wireless USB 2.0 de mare putere
Torrance, CA - 28 nov 2006 - TRENDnet, un producator de vârf de dispozitive de retea cu si fara fir, anunta ultimul membru al familiei de adaptoare USB, si anume adaptorul wireless USB 2.0 de mare putere TEW-445UB de 108 Mbps. Dispunând de posibilitate de emisie de mare putere si compatibilitate cu retelele în banda dubla 802.11b/g, adaptorul este proiectat pentru a garanta o conectivitate wireless trainica la distante mari.

Simona Hagiu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
7 hrs
  -> Multumesc, Cris

agree  RODICA CIOBANU
1 day13 hrs
  -> Multumesc, Rodica